1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

nummerweergave

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door geeske, 10 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo heb ik geen nummerweergave meer en kan ik niet zien of er iemand gebeld heeft want het envelopje geeft geen signaal meer,voicemail heb ik wel,ik heb telefonisch contact gehad en volgens ziggo heb ik geen FSK wat dat ook mag inhouden.,ik moest maar een converter kopen,of een andere telefoon.
    Het is toch van de zotte dat ik een nieuwe telefoon of een omvormer moet aanschaffen,ziggo moet toch zorgen dat ik weer nummerweergave heb,ik heb een contract met hun dat ik zowel internet telefonie met behoud van eigen nummer en nummerweergave,voicemail en televisie krijg,dus ik ga er van uit dat het inderdaad zo is.
    Verder werkt alles prima.
    gr Geeske
     
  2. Albertos

    Albertos Forum Member

    Berichten:
    553
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    Enschede
    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Op dit forum is denk ik al veel vaker dit onderwerp aan de orde geweest. KPN heeft nu eenmaal een afwijkend nummerweergave systeem (DTMF).
    Er zijn telefoons die beide systemen aankunnen, (omschakelbaar met een knop) en ook die automatisch omschakelen. Je kunt van Ziggo niet verlangen dat ze je er een nieuwe telefoon bij leveren.
     
  3. Ik verlang van ziggo ook geen nieuwe telefoon maar ze hadden wel even informatie hierover kunnen geven of vragen wat voor telefoon ik had,dan had ik geweten waar ik aan toe was want ik heb die nummerweergave nodig voor mijn werk.
    met vr gr Geeske:frons:
     
  4. .Wat was je met die informatie mee opgeschoten ? Hooguit dat je eerder een vervangende geschikte telefoon had kunnen aanschaffen.
    Een overstap in omgekeerde richting had je waarschijnlijk ook géén informatie omtrent nummerherkennig van KPN / Primafoon gehad .
    KPN heeft in Europa bijna als enige een afwijkend nummerherkennigsprotocol.
     
  5. Oke je zal wel gelijk hebben ik weet nu wat ik moet doen overigens heb ik een mail van ziggo gehad waarin alles uitgelegt word en ik moet zeggen dat andwoord was behoorlijk vlot,daar was ik heel tevreden mee en dat mag misschien ook wel eens gezegt worden,zullen we maar zegen discusie gesloten?
    met vr gr Geeske:applause:
     
  6. Vreemd genoeg had ik dit eerst wel via Ziggo, maar nu ook niet meer...

    Ik kan dus niet zien wij mij beld. en ik heb een telefoon met nummer weergave.
     
  7. Je telefoon moet FSK ondersteunen voor de goede werking van nummerherkenning. Alle Siemens telefoons doen dat bijvoorbeeld, behalve als ze uit een primafoon winkel komen en ze een kpn logo hebben.
     
  8. oke vanmiddag in 6 zaken geweest en nergens een converter,sommige wisten niet eens waar ik het overhad zelfs de telecom niet maar goed ik heb maar een nieuwe telefoon gekocht een goedkope een panasonic bij scheer en foppen en die verkoper wist wel wat ik moest hebben die had het gelijk over FSK,dus na het opladen maar afwachten.
    gr geeske:giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina