1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnement wijzigen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door MC6809, 10 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds februari 2009 ben ik al bezig mijn abonnement om te zetten naar een Alles-in-1 plus pakket. De eerste keer bleek het helemaal niet te zijn doorgegeven. De tweede keer werd beloofd de wijziging direct door te voeren en de internet snelheid zou al na een paar dagen worden verhoogd, althans zo beloofde de dame van Ziggo. Na diverse telefoontjes en e-mails werd meegedeeld dat de order was vastgelopen. Bovendien kreeg ik een brief dat ik de gratis digitale ontvanger moest betalen.
    De order moest nu via een andere afdeling worden verwerkt en er werd beloofd telefonisch contact op te nemen als de order verwerkt was. De order is nog steeds niet verwerkt na een half jaar! Er is nog steeds geen duidelijkheid wanneer men in staat is dit wel te verwerken.
     
  2. Ik heb u een PB gestuurd.

     
  3. Zoiets heb ik nou ook, elke bestelling die ik doe via de website van Ziggo lijkt niet door te komen bij hun. Vreemde site.
     
  4. In mijn geval had ik een maand geleden twee wijzigingen via de Ziggo website doorgegeven:

    Een beperking van het digitale pakket en een snelheidsverhoging. Van beide via Email de bevestiging gekregen, maar alleen van de beperking digitale pakket heb ik de bevestigingsbrief gekregen. Blijkbaar kun je niet twee wijzigingen kort na elkaar doorgeven. Kortom Ziggo doet zich in dit geval tekort.
     
  5. Dat voorspelt voor mij dan niet veel goeds. Heb ook in juli een alles in 1 pakket besteld bij een TV-zaak. Die hebben de bestelling per computer doorgegeven aan Ziggo. Ik heb Ziggo gebeld omdat ik een activatiecode nodig had. Ik kreeg toen te horen dat omdat ik nog geen 3 maanden eerder Internet Z2 had bestelt de order gestagneert was in fase 3. Per 1 augustus zou de order doorgaan. Niets meer gehoord. Ik heb per mail gevraagd hoe dit zit en kreeg vandaag antwoord. Mijn bestelling was niet te zien.(Terwijl ze dus eerder konden vertellen dat de order gestagneert was) Ik moest het opnieuw doorgeven. Heb ik vandaag gedaan, dus ben benieuwd. De bestelling betrof een actie speciaal voor Enter. I.v.m. de glasvezel die misschien in Enter komt. (concurrentie) Afwachten of dat wel goed gaat en er dus niet te veel geld wordt afgeschreven.
     
  6. Och ja, twee weken geleden een downgrade aangevraagd van Ai1 extra naar plus (vind 20Mb snel zat) en nog niets te zien.
     
  7. Van Ziggo kreeg ik eerst te horen dat een vastgelopen order een moeilijk probleem was, en ik moest afwachten tot zij het probleem hadden opgelost. Er was geen zicht op hoe lang dit zou duren. Via een e-mail werd gemeld dat het nog wel even kon duren, maar maximaal tot de eerste week van september. In oktober wordt de internet snelheid nog eens verhoogd, dus misschien kan men dat in een keer doen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina