1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon - verbinding valt weg tijdens bellen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door zentuin, 9 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Allemaal gedaan!

    Helpdesk constateert geen storing of problemen. Nog nooit van dergelijke problemen gehoord zelfs. (bijzonder want alle mensen die ik spreek hebben wel de HD gebeld) :?
    Monteurs zijn hier tweemaal langs geweest. Hebben kabels/AOP vervangen, waardes gemeten etc. etc. Is allemaal prima in orde.
    Als er problemen in de "centrale" zijn met hardware en/of software dan zou een reset mogelijk een tijdelijke oplossing bieden maar we praten hier blijkbaar over een structureel probleem waar (durf ik te stellen) honderden Ziggoklanten last van hebben. Als ik er in dit dorp al tientallen weet......
     
  2. Als de procedures gevolgd zouden worden en alles ziet er in orde in t modem en alles is inorde met het toestel endergelijke dan moet er SA door gezet woorden naar de technische dienst.

    je zult zometeen even pm van mij krijgen.





    Met vriendelijke groet,

    Anoniempje
     
  3. Anders wij wel, moeheid stijgt nu echt verschrikkelijk. Ze hangen zelfs de telefoon op als je meldt dat je een probleem hebt. Ze willen niet eens meer luisteren naar ons. Okay, we werden boos, maar om dan niet eens meer te luisteren, onbeschoftheid ten top bij Ziggo. Degene die wij spraken, vanmorgen, wilden niet eens een SPOED klus inplannen voor ons, terwijl we in 2 dagen niet eens een behoorlijk gesprek hebben kunnen uitvoeren over de lijn van ZIGGO. Onze rekening voor mobiel bellen loopt giga hoog op. Of we dit terug krijgen, valt nu te betwijfelen. Iemand anders ook problemen of oplossingen hiervoor. We worden niet eens meer serieus genomen lijkt wel. Bespottelijk. We vragen ons af of er veel meer uit onze buurt, 7731DW Ommen, ook last hebben en zich te melden bij ons discussiepunt.

    To be continued...........................:applause:
    1 ding weten we wel, HET WORDT ER NOG STEEDS NIET BETER OP, WEL SLECHTER en SLECHTER:evil:. Moeten we soms een duurder abonnement nemen om deze problemen niet meer te krijgen? Heeft iemand daar ervaring(en) mee?
     
  4. Klinkt toch een beetje als 'de pot verwijt de ketel'. Mensen op de helpdesk zitten er om te assisteren bij problemen, niet om als afreageerpop te fungeren. Zij zijn niet persoonlijk verantwoordelijk voor de problemen die jullie ondervinden. Vaak krijg je met vriendelijkheid meer voor elkaar, dan doen mensen net dat stapje extra voor je.

    Zelf heb ik alles-in-een extra, geen problemen met de telefoon. Ken ook diverse mensen met alles-in-een plus in diverse gemeenten die geen problemen hebben. Aan het type abonnement zal het zeker niet liggen.

    Hopelijk is maandag alles opgelost nadat de monteur is geweest, probeer hem niet voor die tijd weg te jagen. :wink:
     
  5. Kijk, en dat ga ik dus nooit, maar dan ook nooit doen !!! Geen haar op mijn hoofd die dit extreem dure 0900 nummer gaat bellen. Het probleem wordt veroorzaakt door Ziggo en dan de abonnee laten betalen om het opgelost te krijgen?? :no: .
    Ziggo moet een gratis nummer beschikbaar stellen voor iedereen die een nieuw modem gehad heeft en sinds die tijd een probleem heeft.

    Bernd
     
  6. 10 cent per minuut, zelfde bedrag wat de meeste bedrijven rekenen (nuon/upc/etc). Extreem duur: niet in verhouding met anderen.
     

  7. Het valt best mee vind ik , als er een gratis nummer nummer beschikbaar was dan zou er denk ik veel misbruik van worden gemaakt gaan worden
    Door mensen die gewoon een internet/telefonie probleem zouden hebben.
     
  8. Ik vind het niet kunnen dat er geld gevraagd wordt om een helpdesk te bellen om een probleem te melden die door Ziggo zelf veroorzaakt wordt.

    Maar goed, eind deze maand komt er nieuwe firmware voor het nieuwe snelle modem: wie weet is het leed dan voorbij.

    Tot die tijd trek ik gewoon de stekker eruit etc .... :wink: .

    Bernd
    PS: de afgelopen dagen geen problemen geconstateerd. :pompom:
     
  9. Omdat anderen het ook vragen zou het ineens niet meer duur zijn? Rara redenering. Ze zijn allemaal extreem duur. 1 cent per minuut is voor mij het maximum.

    Weet je, er zou helemaal geen helpdesk nodig moeten zijn, de geleverde diensten zouden gewoon goed moeten werken.

    Ik heb de afgelopen 30 jaar slechts éénmaal een helpdesk gebeld, die van Strato, omdat ik problemen had met het uploaden naar mijn website. Laat deze nu gratis zijn, en beantwoording van de telefoon binnen 1 minuut.

    En mijn probleem met mijn 2 smart cards (voor digitale tv) werd netjes opgelost na een bericht via de website van Ziggo: het eerste antwoord zei dat ik het 0900 nummer moest bellen. Toen ik een tweede bericht achterliet - met iets andere bewoordingen - op diezelfde website kreeg ik het antwoord dat de kaarten weer geactiveerd waren.
    Zo zie je maar, gewoon Ziggo blijven benaderen via de website: op een gegeven moment gaan ze misschien overstag en geven eens niet een standaard antwoord maar lossen het probleem gewoon op.

    Ik ga de klacht maar weer eens op hun website uiteenzetten :wink:, dat stekker trekken is ook niet alles.
     
  10. Toch maar weer eens gekeken, het gaat nog echt niet beter met ZIGGO zo te lezen, en maar reclame maken i.p.v. de problemen op te lossen heb geen spijt van mijn overstappen, analoge TV ok maar de rest ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina