1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon - verbinding valt weg tijdens bellen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door zentuin, 9 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb al ruim 2 maanden dit probleem en diverse keren de helpdesk gebeld. Inmiddels een monteur aan de deur gehad en onlangs (waarschijnlijk volgens het uitrolschema) het nieuwe Arris modem ontvangen. Probleem leek na het installeren van het Arris modem weg te zijn en verbindingen waren prima. Echter een week later (nu vorige week) begonnen de problemen weer van voren af aan en gisteren en vandaag geen tot zeer slechte telefonie en internet wat opent als een traag luxaflex zonnescherm. Hele boel al gereset, router er een tijdje tussenuit gehad, Noppes!!!! Denk er hard over om ZIGGO vaarwel te zeggen maar wil ze eigenlijk nog wel een kans geven met de omschakeling naar het snelleren netwerk.
     
  2. Probeer je probleem even door te geven aan het ziggo-webteam, ze zijn ook actief op dit forum, maar je kunt ook rechtstreeks het speciale webcare webformulier invullen. Dat komt direct bij hen uit. Leg zoveel mogelijk uit wat er al gedaan is, vermoedelijk wordt er dan gelijk meer aandacht aan gegeven.
     
  3. bedankt voor de tip. ik heb het webcareformulier ingevuld met het complete verhaal. Frappant detail is dat ik vandaag eigenlijk geen klachten heb.
    Het kan toch niet zo zijn dat men iets doet naar aanleiding van opmerkingen op dit forum??? Of toch wel????
     
  4. Ik heb gisteravond via de website van Ziggo de volgende klacht doen uitgaan:

    KLACHT:
    "Het komt geregeld voor dat, als we gebeld worden, de beller ons niet kan horen. Wij horen de beller prima. Na dit zo'n 5 keer te hebben meegemaakt over de afgelopen weken meld ik dit maar.
    Er lijkt een verband te bestaan met het nieuwe modem (50 Mb/s): sinds ik dat heb treedt de storing op, daarvoor heb ik er eigenlijk nooit iets van gemerkt
    ."

    Vanmiddag het volgende antwoord gekregen:

    ANTWOORD:
    "Indien ik het signaal uitlees tref ik hier geen probleem in aan.
    Mocht u toch problemen blijven ervaren raad ik u aan telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice
    ."

    Wat moet ik hier nu mee?
    Ik ga maar datum en tijdstip noemen wanneer het weer gebeurt, misschien geeft de logfile dan meer info.

    To be continued ..... :sad:
     
  5. Nou, vrijvogels, dit probleem heb ik onderhand wel 100 keer of meer verricht, maar hierdoor is bij mij het probleem niet opgelost. Het is een ZEKER WETEN probleem van ZIGGO (vh. Multikabel (Quicknet)/@Home/Casema)
    Ik heb een nieuwe modem ontvangen die door de monteur is neergezet. Resetten, alles opnieuw geinstalleerd. Nu dacht ik van het probleem af te zijn, VERGEET HET MAAR:evil: Ik geef ze voor ons nog een kans, maandagmiddag tussen 12 en 18 komen ze langs. Ik houd ze aan de praat tot het is opgelost en anders, ga ik het juridisch zelfs zo moeilijk voor ze maken, dat iedereen weet dat ZIGGO een malafide bedrijf is geworden sinds ze de eerder genoemde bedrijven overgenomen hebben. Sterker zijn ze niet geworden, wel echt VEEL SLECHTER!!!!! :no:Oh ja, als je denkt dat je het slechtste hebt gehad, neem dan ZIGGO, het kan echt SLECHTER!!!!!!!!Belofte maakt schuld, maar die houden zich er niet aan.
     
  6. Ze weten pas wie je bent op het forum als je via PM contact hebt gehad met het webteam, lijkt me dan ook puur toeval.

    Zelf heb ik via PM contact gehad met iemand van het webteam over een klein akkefietje met mijn.ziggo en dat is prima opgelost.
     
  7. Wij wonen in de wieringermeer en we hebben hetzelfde probleem, mijn schoonouders die ook bij ons in het dorp wonen hebben dit probleem ook!
     


    1. U haalt de modem van de stroom en haalt ook even alle stekkertjes eruit. Ook de wit vast geschroefde caox kabel
    2. u wacht voor een 15 a 30 sec
    3. Dan sluit u weer alles aan en draaid de de witte coax kabel handvast vast op t modem.
    4. Dan gaat u even kijken of het probleem opgelost is.
    5. zo niet even een ander toestel aansluiten kijken of dat het probleem oplost , lost dat ook het probleem niet op moet een taak naar de technische dienst doorgezet worden als zijnde wegvallend geluid.
    dit kunt ook gewoon even bij uw schoonouders testen en mocht daar de uitkomst het zelfde zijn dit dan ook even bij ziggo melden
     

  8. Ik wordt hier zo moe van. :sad:

    Steeds maar weer het probleem bij de abonnee neerleggen.
    Het is GEEN lokaal probleem. Al die fratsen heb ik ook tientallen keren uitgevoerd. Resultaat, 0,0
     

  9. nou als u dat al gedaan heeft kunt u naar 0900-1884 bellen maar van te voren even de modem resetten dan kan daar al niet meer omgevraagd worden :) wanner u in het keuzemenu bent kiest u voor 2 ien dan 2 of 3 . dan geeft u aan wat uw probleem is wat u al getest heeft dan zal er even naar eventuele timeouts / correctables / uncorrectables gekeken worden en is daar alles goed dan word een taak aangemaakt naar de TD. zijn die waardes wel hoog dan krijgt u een housemove box toegezonden met nieuwe bekabeling / splitter voor de modem.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina