1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoofd e-mailadres nooit gekregen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door NRaider, 9 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankt voor de info, vandaar de verwarring.
     
  2. met die optie wijzigen ben ik vandaag teruggebeld: je hoofdmailadres is verbonden aan je klantnummer.

    Zal als ik jouw was toch nieuwe poging proberen de volhouder wint:mrgreen:
     
  3. Ik kan ook een hoofdemail maken voor je maar dan moet je me wel even een pm zenden anders kan ik niets doen voor je.
     

  4. Ik heb precies hetzelfde,
    heb wel een gmail adres maar geen ziggo email adres
    ook niet gekregen ook.

    0900-1884 hielp ook niet
    en na 10 minuten maar opgegeven met keuze menu's te beluisteren waar ik mijn vraag ook niet kwijt kon.

    Kan iemand mij hier mee helpen???
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2009
  5. Voor het aanmaken/opvragen van een hoofdmailaccount kan je het beste zorgen dat je uitkomt bij de THD internet. Daarvoor moet je bij 'storingen internet' zijn (optie 2 en dan weer 2). Niet echt duidelijk nee, maar zij kunnen je verder helpen.
     

  6. Dat heeft idd geholpen :)
    mijn dank is groot :applause:
     
  7. Graag gedaan :-)
    SonyEricssonW995/R1EA Browser/NetFront/3.4 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 JavaPlatform/JP-8.4.2
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina