1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoofd e-mailadres nooit gekregen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door NRaider, 9 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vreemd, maar goed, misschien was het logischer om het eerder te vragen bij Ziggo. Je zult toch echt moeten bellen dan en de gegevens op moeten laten sturen. Het is nu zondag, dus minder druk dan normaal op de HD.
     
  2. Ik kan in het keuzemenu dus niet echt de presieze keuze vinden hiervoor, of maakt dat niet uit?
     
  3. Ik geloof dat optie 2 wijzigingen is en dan internet. Je wil gewoon informeren.

    Dan helpen ze je gerust wel.
     
  4. Wijzigen is 3, en dan kan ik alleen telefoondingen activeren en deactiveren en een verhuizing doorgeven, wordt niks over in internet gezegd.. :?
     
  5. Maak een email adres aan bij Ziggo, als het eenmaal werkt kan je evt. inloggen op 'mijn ziggo' en verander daar in "mijn contact gegevens" je e-mail adres.
    Dat is volgens mij 'the trick' :wink:
     
  6. Om een emailadres aan te maken heb je het hoofdemailadres nodig.

    "There's a hole in the bucket, dear Liza, dear Liza ..."
     
  7. Aha oke, ik nam aan dat de bevestiging naar het huidige contactadres word verzonden.
    Als dat niet zo is dan is er hulp nodig van het webteam neem ik aan.
     
  8. Ik dacht altijd dat als je internet kreeg of krijgt van Ziggo dat je een emailadres kreeg gerelateerd aan het bedrijf(Ziggo). Ik meende dat dit niet anders kon.
     
  9. Ja, normaal gesproken heb je nog geen emailadres, je krijgt het modem thuisgestuurd. Als je het modem de eerste keer aansluit, kom je op de activatie-pagina van Ziggo, daar moet je het modem activeren met de activatiecode die je hebt gekregen, en op die zelfde activatiepagina kies je dan zelf je hoofd-account, ofwel je hoofd-emailaccount. Er zijn wel gevallen bekend van een monteur die het activeren voor een klant gedaan heeft en vergeten was om het emailadres van de hoofdaccount te melden aan de klant, of waar de klant dit vergeten was.

    Bij bestaande klanten die van @home, casema of multikabel vandaan komen was er al een bestaand (@home/@casma/@quicknet/@multiweb) emailadres wat overgezet is. Bij het hoofdemailadres kan dus nooit een @gmail adres staan eigenlijk.

    De enige oplossing is in dit geval de helpdesk bellen en met je klantnummer of postcode kijken of zij het email-adres kunnen achterhalen of invoeren.
     
  10. Jekan mij ook een pm Zenden dan kijk ik voor je wat er mogelijk is.

    Zet wel je klantnummer en je emailadres die je wenst.

    Dan ga ik woensdag aan de slag voor je.

    Wat je ziet in mijn Ziggo is de email die bij Ziggo bekend is van de klant.

    Vaak zetten wij het hoofdemail adres erin maar kan ook gmail zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina