1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Hoofd e-mailadres nooit gekregen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door NRaider, 9 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. NRaider

    NRaider Forum Member

    Berichten:
    12
    Heb lang bij Casema gezeten en zit sinds ongeveer 1 jaar bij Ziggo.
    Voor veel functies van ziggo (webmail, nieuwsgroepen, webspace enz.) heb je dus zo'n hoofd e-mail adres nodig, maar ik heb deze nooit gekregen.
    Ik heb geen idee welke keuzes ik moet invoeren als ik de helpdesk bel en heb laatst dit probleem gemailed via het contactformulier, maar daar werd ik niet bepaald wijzer van.
    Kan iemand mij hiermee helpen?
     
  2. marz

    marz Forum Member

    Berichten:
    130
    ik heb ze gebeld, gekozen voor de optie wijzigen.
    ik wil mijn secundaire emailadres als hoofdmailadres aangepast hebben.
    ze hebben mij toegezegd dit aan te passen.

    als je je hoofmailadres wil weten is een optie op in te loggen bij: mijn producten daar kan je mogelijk je hoofdmailadres zien. bij mij is was mijn casema-mailadres. (laat het nu omzetten)
     
  3. NRaider

    NRaider Forum Member

    Berichten:
    12
    Staat niet bij mijn producten helaas en ik kom er maar niet uit welke keuzes ik moet invoeren in dat vage keuzemenu van de helpdesk.
     
  4. marz

    marz Forum Member

    Berichten:
    130
    je kan kiezen voor de optie wijzigingen doorgeven
    welk nr dat is weet ik niet, zal als ik jouw was nog een keer alle nummers beluisteren en noteren voor jezelf. (en voor ons lezers op t forum)
     
  5. NRaider

    NRaider Forum Member

    Berichten:
    12
    Gegevens wijzen draait om de telefoongegevens volgens het keuzemenu.
     
  6. marz

    marz Forum Member

    Berichten:
    130
    zo ben ik wel binnengekomen dusse gewoon doen joh.:thumb up: kom je in elk geval ergens. je moet ergens beginnen he
     
  7. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    'Mijn Ziggo' inloggen en dan 'Mijn gegevens'.

    Daar staat toch echt het hoofd e-mailadres van de houder.
     
  8. NRaider

    NRaider Forum Member

    Berichten:
    12
    Daar staat alleen het e-mailadres waarmee je je mijnZiggo account hebt gemaakt, en niet je Ziggo e-mailadres zelf in mijn geval.
     
  9. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Daar staat het hoofd contact e-mailadres bekend bij Ziggo. Dat is dus je hoofdaccount.
     
  10. NRaider

    NRaider Forum Member

    Berichten:
    12
    ****@gmail.com staat er, klinkt niet als een ziggo e-mailadres ofwel?
    En op e-mailbeheer inloggen met de gegevens van dat adres lukt niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina