• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

PS3 foutmelding 8002AD23

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RCP

Sinds een paar maanden krijg ik constant deze foutmelding, na een 5 a 10 minuten op PS network. Het internet staat er vol mee maar een eenduidige oplossing heb ik niet kunnen vinden. Het standaardantwoord van de Playstation helpdesk "down snelheid van ISP" kan het onmogelijk zijn. In 2008 had ik dit probleem nooit en mijn Ziggo internet is niet langzamer geworden. Ik gebruik geen router, gewoon het standaard Motorola surfboard modem. Ik heb al meerdere keren een dag of nacht de stroom van het mdem afgehaald. Soms lijkt dit te helpen, andere keren weer niet. PS network is voor mij het primaire gebruik van mijn internetverbinding.

Alle posts zijn wat mij betreft welkom om dit probleem voor alle ziggo gebruikers uit de wereld te helpen.

Grt, RCP
 
Je kan altijd een traceroute ff maken van het PSN netwerk , tevens je eigen IP van buitenaf controleren.
 
Dit zou moeten helpen:
1. Maak een nieuw account aan.
2. Log aan met dat nieuwe account.
3. Ga naar je internet Browser en druk in:
/\ driehoek
4. Ga naar tools en delete de cache, de cookies en de authentication informatie.
5. Log uit het nieuwe account.
6. Log aan met het oorspronkelijke account.

Dat zou het moeten zijn volgens de experts; ik hoop dat het werkt.

Mees de Roo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan