1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe verwijder ik mijn ziggo webmail account?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door reus, 8 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Zojuist heb ik (iets te snel) een ziggo webmail account voor mijzelf aangemaakt. Nu ontdek ik dat mijn emails niet meer in mijn outlook verschijnen, maar direct doorgestuurd worden naar mijn ziggo webmail...dit is niet wat ik wil. Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is om mijn emails (naast ziggo webmail) ook (gewoon) in mijn outlook te krijgen en dus niet direct door te laten sturen? Als dit geen mogelijkheid is wil ik mijn ziggo webmail account graag in zijn geheel verwijderen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit doe?

    Alvast bedankt!
     
  2. Er wordt geen mail doorgestuurd, je webmail is gewoon hetzelfde als je outlook mailaccount. Als je op de webmail inlogt zie je daar de mail staan die in je mailbox zit, die kun je daar gewoon lezen tot je ze eruit haalt door bijvoorbeeld outlook. Je had dus ook webmail kunnen gebruiken met je oude/bestaande mailbox.

    Ik denk dus dat er iets anders mis gaat. Wat heb je precies gedaan toen je de 'webmail aanmaakte' ?
     
  3. Ik heb ingelogd op de algemene Ziggo side. Ben toen naar mijn ziggo gegaan.
    Van daar naar mijn E-Mail instellingen, kwam toen in het venster mijn E-mail met de tekst, je kunt je e-mail op twee manieren lezen heb op de link hier geklikt.
    Handleiding E-mail (pdf) geopend op ziggo internet geklikt op webmail.ziggo.nl. Heb in het venster mijn e-mail adres en wachtwoord getikt en ik had mijn Webmail.
    Berichten versturen en ontvangen gaat prima. Ik zie alleen niets meer in mijn Outlook verschijnen. Het is nu ook lastig om via webmail berichten te versturen via de adreslijst daar kan ik nu niet bij komen.
    Ik hoor het graag. Alvast bedankt
     
  4. Het kan zijn dat outlook de berichten al als 'gelezen' ziet staan en ze daarom niet laat zien ? Normaal zou outlook de berichten gewoon moeten tonen.

    Wat gebeurt er als je via outlook een bericht aan jezelf stuurt ? Komt dat dan wel weer bij jezelf binnen ?

    Krijg je foutmeldingen in outlook ?
     
  5. Stuur ik een bericht aan mij zelf dan zie ik dit alleen in Webmail.
    Ik krijg geen foutmelding.
    Ik heb wel al een hele tijd een melding als ik outlook opgestart heb en ingelogd ben.
    Het scherm aanmelden pop quicknet komt dan in beeld. Hier staan de gebruikersnaam en wachtwoord al in vermeld.
    Als ik deze weg klik komt er een schermpje met de mededeling er is een probleem met het aanmelden bij de e-mailserver. Ik klik dit weg en kan outlook gebruiken.
    Ik hoor het graag.

    Alvast bedankt
     
  6. Probeer als serverinstellingen pop.ziggo.nl voor inkomende en smtp.ziggo.nl voor uitgaande mail en log in met je gehele Email adres waarmee je ook op webmail inlogt.
     
  7. Kijk dat is je probleem, je outlook haalt geen mail meer op van de server. Waarschijnlijk omdat je inlognaam of je wachtwoord niet klopt in outlook.

    Zoals mennomulder als schreef: probeer je inloggegevens eens opnieuw in te voeren in outlook, en wijzig dan gelijk even de mailserver naam van pop.quicknet.nl in pop.ziggo.nl (hoewel pop.quicknet.nl ook zou moeten werken)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina