1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opzeggen Volop Bellen Altijd

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door PeeWee, 7 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Weet iemand of je Volop Bellen Altijd kunt opzeggen via internet of dat je daar altijd de klantenservice voor moet bellen? Ik heb gezocht bij Mijn Ziggo, maar ik zie geen mogelijkheid om daar mijn telefonie-abo te wijzigen (behalve nummermelding, voicemail etc.).
     
  2. Ja het kan via mijn ziggo als volgt:

    - Inlggen bij "mijn Ziggo"
    - ga links naar mijn producen
    - ga naar tabblad product wijzigen
    - postcode en huisnummer invullen
    - bij "Abonnement en/of instellingen wijzigingen" Telefonie kiezen
    - aankruizen "Ik wil de abonnementsvorm van mijn 1e telefoonlijn wijzigen"
    - Welke abonnementsvorm heb je nu? je huidige abonnenmentsvorm kiezen
    - Ik wil het wijzigen in; kiezen optie 1: - Telefonie Z1 € 9,95 p/mnd


    Dit heb ik ook pas geleden gedaan bij mijn "Alles in 1 plus" pakket en het werkt perfect.


    Tommy.
     
  3. De optie 'Telefonie' wordt bij mij niet aangeboden bij "Abonnement en/of instellingen wijzigingen" . Ik kan alleen kiezen tussen 'Extra zenderpakketten' en 'Alles-in-1 pakket'. Vreemd.
     
  4. Dan zou ik toch maar even bellen met Ziggo. Bij mij lukte het wel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina