1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E48-32 Geen Signaal in 1985...

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SoundE, 7 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook de apparatuur op straat zal last van de warmte hebben... Diverse buren, niet allen, melden hetzelfde probleem. Zwart beeld en bovenstaande melding.

    Vervolgens laat het callcenter weten dat ze ook maar gewone mensen in dienst hebben... Met soms enorme last van een ochtend humeur... Maar goed, ik ken dat lijstje van ze, stroom er 20 minuten af, opnieuw installeren en ook de nieuwste; installeren zonder splitter voor internet e.d. Op alles kon ik dan zeggen: Dat heb ik al gedaan! Helaas... ik mocht dat opnieuw doen, of anders, was het gesprek ten einde...! En dan ook nog vragen of ik voldoende geholpen was....? Daarop kon ik alleen maar zeggen: Wat denk je zelf?

    Maar goed, het 2e telefoontje heeft schijnbaar de technische dienst in werking gezet. We wachten af... terwijl alle buurdames hun kastjes aan het herinstalleren zijn. Oh, wat zinloos.

    Groet, Fred.
     
  2. Postcode 3648 (Wilnis) ook geen televisie, radio en internet.
     
  3. Zo, nu is het Dinsdagavond, nog steeds geen digitale televisie... Gisteren gebeld, over de eerder beloofde technische dienst was niets te vinden, dus die gingen ook niets meer doen...! Wel wilde de brave borst wederom zijn hele script afdraaien; ontvanger opnieuw installeren, alle andere apparatuur afkoppelen, enz, enz... Weet je hoe je je voelt in zo'n geval? Hopeloos machteloos... Iedereen kijkt nu maar weer analoog. En de technische dienst zou nu dan wel gewaarschuwd worden. Ik geloof het pas als ik het zie... De beste man kon niets zeggen over de planning.

    Waar ik wel achter ben, is dat dit probleem begon bij een buurman 2 huizen verderop. Alles werkte bij hem, behalve digitale televisie. Net als bij ons nu.
    Toen er op Donderdag een monteur kwam, heeft die wat in de kast op straat gedaan, daarna bij de buurman alles weer goed. Maar bij minstens 2 andere huizen geen digitale televisie meer...
    Alles kan toeval zijn, maar toch...?

    Nou ja, morgen maar weer eens bellen, hoe het er voor staat. Ik meld me hier weer, schrijf het van je af, zeiden ze...

    Groet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina