1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

5 dagen klant Ziggo, nu al modem defect ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Gloryslayer, 7 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn meningen zijn niet 100% gebaseerd op puur op "in mijn ogen" ze zijn grotendeels ook gebaseerd op feiten.
    -2de lijns monteur heeft al aan de telefoon bevestigd dat mijn modem vervangen moest worden.
    -De mevrouw die belde voor de monteur afspraak heeft gezegd dat ie een nieuw modem kwam plaatsen.

    Klopt maar! Er is al veel gedaan achter die system,
    Wat ik heb opgevangen van het telefoongesprek met de 2de lijns monteur
    -Nieuw mac adress toegewezen, geen nut.
    -Profiel verwijdert uit systeem en nieuw aangewezen, geen nut.

    Waar het mij ook om ging is dat de monteur niet eens de moeite nam, om dit dus te testen.
    Stel dit was nou de oplossing ? waarom niet proberen daar is hij toch zeker monteur voor ?

    Nogmaals dit hielp ook voor de persoon waarvan ik de link eerder heb gepost, hij had een identiek probleem. Het was het proberen op zn MINST waard.

    Ben ik inmiddels achter gekomen, je hebt 100% gelijk, ben nu zogezegd de "lul"
    Opzegging moet eerst in het systeem doorgevoerd zijn voordat ze een nieuwe kunnen plaatsen. (maand opzeggingstermijn-->maand wachten)


    Niet onoverkomelijk ? makkelijk te zeggen als je zelf telefoon hebt en geen familielid hebt dat ieder moment van de dag wat kan overkomen ?

    Had moeten wachten, achteraf praten natuurlijk makkelijk en afgesloten zijn van je basisbehoeften is niet acceptabel of wel dan ?

    Maar zag gewoon geen andere oplossing, heb inmiddels nog steeds geen verbinding, terwijl ze nu een week mee bezig zijn ?
    Wat kunnen ze nog meer doen in de achterliggende systemen wat ze ondertussen nog niet gedaan hebben ?

    Niet zo dat ze het hele systeem erachter hoeven te herprogrammeren.

    Zal niet zeggen dat ik overal verstand van heb en gelijk heb.

    Maar wat Ziggo aan het doen is is toch ook niet 100%.


    Heb me er nu gewoon bij neergelegd bedoel er is toch niks anders dat ik kan doen behalve afwachten..
     
  2. Was een mogelijkheid geweest, maar als het modem stuk is, dan komt het modem meestal al niet zover. Heeft zich waarschijnlijk ergens dieper in de systemen bevonden, iets wat niet bij jou thuis opgelost kon worden.

    Sorry dat ik het zeg, en zal waarschijnlijk wel (te) bot overkomen, maar dat vind ik nogal een drog reden. Een ieder van ons kan wat overkomen op elk moment van de dag.

    En als je altijd bereikbaar moet zijn, neem ik aan dat je een mobiel hebt, zodat men jou ook kan bereiken als je niet thuis bent. De tijd dat we daarvoor afhankelijk waren van vaste telefonie ligt voor de meesten al ver achter ons, een zeer groot deel van de nederlanders is in het bezit van een mobiel, en zijn dus eigenlijk altijd bereikbaar, wel of geen vaste lijn.

    Nu zijn er 2 issue's die opgelost moeten worden ipv 1. Ten eerste het probleem wat je al had, maar nu is er ook nog een 2e probleem bij gekomen, en dit zou mekaar bij het oplossen ook nog weleens in de weg kunnen zitten. Het kan dus ook nog eens zo zijn dat het erger en lastiger geworden is.
     
  3. Netjes uitgelegd Excalibur :thumb up:

    Een deel van de info is simpelweg niet correct, de opmerking over een nieuw profiel is bv onzin, dat gaat via andere afdelingen. Ik denk dat je iets niet goed hebt begrepen, want wat normaal gesproken wel direct tijdens een dergelijk gesprek met de monteur vaak wordt gedaan, is hetzelfde profiel opnieuw inschieten.

    Afijn 1 van de mensen die een dergelijke monteur (monteur bij de klant die belt voor info/hulp) aan de lijn kan krijgen ben oa ik voor regio NW, vandaar ook gelijk mijn eerdere reactie al...
     
  4. Monteur is vanochtend geweest, afspraak die stond op 14 augustus is niet uit het systeem gehaald (hij was vervroegd omdat er een afspraak in mijn regio uitviel)

    Heb het hem helemaal netjes uitgelegd, hij ging terug naar zn auto voor een ander modem. Erg aardige man dit maal (vorige 2 waren nogal kil)

    En ik typ nu dit bericht met Ziggo. IPV de buren.

    En ben het idd met jullie eens betreft het opzeggen + opnieuw aanmelden, dit had nogal wat problemen veroorzaakt, die inmiddels (vanochtend) zijn opgelost, nieuw order was al geblocked, omdat ik nog aangemeld stond bij Ziggo tot 1 sept.

    En nu is het opzeggen geannuleerd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2009
  5. Dan zal ie dat ongetwijfeld gedaan hebben (dat inschieten van een nieuw profiel) maar zoals ik het zei verwoorde vertelde hij het, vandaar misschien de incorrecte info.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2009
  6. Je kan zeggen wat je wil van glory, maar hij heeft nu wel internet. Ik heb precies hetzelfde probleem als hij sinds april. Ik ben een meer geduldig type, resultaat : al 4 maanden geen internet en telefoon!
     
  7. 4 maanden ?! jezus man, jij hebt inderdaad nogal geduld met Ziggo..

    zoiets moet toch op te lossen zijn... snap dat niet hoor..
     
  8. Ik heb geen fatsoenlijk alternatief voor Ziggo, anders was ik allang weg. Ondertussen 4 monteurs op bezoek gehad, 2 nieuwe modems, etc. Ze weten het gewoon niet...

    Tussendoor 3 weken mijn oude modem aangesloten gehad, zonder problemen. Dat wil ik nu weer totdat ze de zaken op een rijtje hebben, alleen willen ze daar bij Ziggo niet aan meewerken. Als jij het weet mag je het zeggen ....
     
  9. Kijk, zo hoort het. Als de eerste monteur dit had gedaan...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina