1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

5 dagen klant Ziggo, nu al modem defect ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Gloryslayer, 7 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doe je dat iedere avond? :? Dus iedere ochtend moet het modem zich aanmelden en wordt er waarschijnlijk weer een profiel geladen...

    Tja... ben benieuwd.
     
  2. Iedere avond sinds ik geen Inet verbinding heb.

    Update: Weer naar klantenservice gebeld, deze keer kon hij wel in mn modem, heeft hem vanuit daar een reset gegeven maar mocht niet baten. Deze meneer was overigens wel vriendelijk genoeg om dit alles door te geven naar de 2de lijns afdeling en die zouden me terug moeten bellen met hun bevindingen.

    Hoop dat het snel in orde komt en anders toch even die paar dagen nog wachten op de monteur met een andere modem.

    (Telefoon operator wist trouwens wel te melden dat er meer problemen voordeden met zowel het Aris eurodocsis 3 modem en Ubee.)
     
  3. Goed nieuws, een afspraak van één van de monteurs was uitgevallen dus die komt vandaag (11 augustus) langs met een nieuw modem.

    Was blijkbaar toch een defect modem.

    Hopelijk houd deze het wel langer vol :)
     
  4. nieuwe modem was dus een fabeltje van de telefoonmedewerker.

    Monteur is langsgeweest, heeft niets anders gedaan dan wat ik al gedaan had (reset reset reset) iemand gebeld, die zei iets over provisioning en ik hoorde dat ie tegen de monteur zei dat "ie zn plicht gedaan had".

    Ik zeg per direct alles op, heb geen Internet gehad + telefonie, dus dat 1 maand opzeggen kunnen ze vergeten.

    Erg slechte zaak dit..
     
  5. update: Ziggo opgezegd, opnieuw aangemeld, binnen week nieuw modem ect.

    Erg jammer dat het op zn manier moet... monteur had gewoon modems in zn auto liggen..
     
  6. Er kan nog wel eens veel meer achterweg komen, gaat meestal niet zo makkelijk. Grote kans dat order geblocked wordt in later stadium van aanvraag. Ik hoop het niet voor je, maar kans is erg groot.
     
  7. Dacht ik eerlijk gezegd ook.

    Maar die telefoonmedewerker had alleen een probleem met het behoud van het telefoonnummer, deze kon niet worden behouden/overgenomen (maand opzegging van Ziggo nog..) dus hij had de optie voor een ander nummer, dus daar heb ik voor gekozen.

    Verder kon het zijn dat de TV's 1 september uit konden vallen omdat de kaartjes opnieuw moesten worden aangemeld met mijn nieuwe klantnummer.

    Als dit niet zo is heb ik gewoon pech, heb mn best gedaan om dit voor te blijven, maar die monteur wou gewoon NIET. Hij kan wel zeggen van 2de lijns zijn er mee bezig, maar ik heb dit al bij de 2de lijns liggen vanaf 5 augustus, het is immidels de 11de.

    Hij had gewoon een ander modem moeten installeren zodat ik voorbij het provisionings gebeuren kom niets meer en niets minder.
    Lamzak...


    Blijf dus afwachten..
     
  8. Dit is wel erg simpel om te roepen zonder inzage in wat die persoon van de 2e lijns zag. Een nieuw modem lost helemaal niks op als er in de provisioning wat fout gaat namelijk!!

    Sterker nog door de opzegging zou je zomaar nu weer het zelfde probleem kunnen krijgen waarna je weer door de mangelmolen moet, en dus weer achteraan in de rij komt.... Stel dat het laatste het geval is ben je dus nog veel langer zonder internet als dan wanneer je even geduldig had gewacht op de 2e lijn.

    Ik duim maar met je mee dat dit laatste niet het geval is, maar ik heb er een hard hoofd in!
     
  9. Dit hielp voor deze persoon (precies hetzelfde probleem als mij) anders wel
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=19127&page=2

    en 2de lijn w8 ik ondertussen al 6 dagen op. Wat kunnen ze nog meer doen ?
    Ze hebben m'n profiel ect al verwijderd een nieuw aangewezen ect. niks helpt.
     
  10. @Gloryslayer
    Sorry dat ik nu even heel bot uit de hoek kom, maar ik vind je wel erg snel conclusie's trekken en mensen veroordelen voor wat ze in jou ogen niet goed of fout doen.

    Uit de door jou geplaatste screenshots blijkt dat al dat het modem niet door de provisioning komt, dit is niet een defect van het modem, maar een probleem in de achterliggende systemen, in welke combinatie dan ook.

    Door enkel het modem te vervangen is de kans zeer groot dat het probleem zich niet oplost, kan wel, maar die kans is erg klein. Daarnaast denk ik dat je door de door jou uitgevoerde aktie een sterk vergroot risico hebt op nog veel meer ellende die nog veel langer kan gaan duren.

    Mijns inziens, hoe vervelend ook, je had het beter in eerste instantie kunnen afwachten. Nu heb je uit ongeduld opgezegd en je opnieuw aangemeld, met het redelijke risico dat je jezelf van de wal in de sloot hebt geholpen.

    Ik weet het, het (af)wachten is zeer vervelend, maar soms is het niet anders. En 6 dagen wachten is zeer vervelend en lastig, maar niet onoverkomelijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina