1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Smartcard overnemen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door yuckotheclown, 6 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Weet iemand, of het ook mogelijk is.
    Van iemand anders, de smartcard overnemen ?

    mvg dennis hofstra
     
  2. Overname

    Je kan een smart card altijd overnemen, zou alleen wel even bellen om je kaartje om te laten zaten van adres en gegevens. Straks zit je met iemand anders zijn problemen en ken je niet meer verder kijken. Ook voor de pakketten die je al heb is het de moeite want deze komen dan ook op dat nieuwe kaartje.
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Aanvulling op reactie van TV Freak:

    Zorg er wel voor dat de huidige eigenaar van het kaartje bij Ziggo opzegt. Zolang hij dat niet doet kan het kaartje niet op naam overgezet worden.
    Even contact opnemen met Ziggo en ze kunnen je dat exact uitleggen.
     
  4. Ok, super.
    Dan weet ik genoeg.
    Zal binnenkort ziggo ff bellen.

    gr dennis
     
  5. Ik zou maar oppassen, ik heb hier een hele vervelende ervaring mee.
    Ik had toen ik nog bij mijn moeder inwoonde, een eigen digitale kaart met totaalpakket, eigen contractnummer en rekeningnummer.
    Ben inmiddels getrouwd en wilde mijn digitale kaart met totaalpakket laten bijschrijven bij het pakket van mijn huidige vrouwen dus ook op mijn nieuwe adres. Zodat op alle kaartjes het totaalpakket te zien zou zijn. 1e keer gebeld met ziggo, was geen probleem zou allemaal geregeld worden. Krijg ik een paar dagen later een wijzigingsbrief waarop niks gewijzigd was. Paar weken laten maar weer gebeld, zou allemaal geregeld worden. Paar dagen krijg ik een wijzigingsbrief waarin werderom niks gewijzigd was. Maar het contract van mijn moeder, heel ander kaartnummer, heel ander contractnummer was nu overgezet naar dat van mijn huidige vrouw. Weer gebeld. Deze keer had ik het gevoel dat alles goed begrepen was. Krijg ik het wijzigingsformulier waarin mijn contract per 1 augustus beeindigd zou worden.
    In de hoop dat het kaartje dan per 1 augustus zou worden overgezet naar dat van mijn vrouw, wachte ik maar af. 1 augustus alle zenders op zwart, noppes, niks meer. Mijn oplossing: in de winkel een nieuwe Ziggokaart gekocht, geregistreerd op ons huidige adres. Alles binnen 3 dagen geregeld. Op alle twee de kaartje nu het totaalpakket. (als je problemen wil voorkomen!!)
     
  6. ik ben bang dat je een type foutje hebt gemaakt :rolleyes:
    of toch niet... (?)

    goede oplossing! Een schone administratie is meestal veel beter, dan ze alles moeten overnemen van iemand anders is meestel een ramp.
     
  7. Yep, spatie vergeten!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina