1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen met aanmelden alles in i extra

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door meter, 6 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :no:-Aanmelding bij Ziggo, waarbij melding gemaakt van alarminstallatie.
    -monteur komt, u hebt nummerbehoud gevraagd en hebt een
    alarminstallatie, wij ondersteunen dat niet. Formulier ondertekent
    waarin staat dat de installatie is afgebroken. Monteur geeft advies
    nogmaals aan te melden maar dan zonder nummerbehoud.
    -werderom aangemeld en per computer een afspraak gemaakt.
    -afspraak wordt schriftelijk geannuleerd door Ziggo
    -hoor verder niets
    -intussen werken de (2 wel, 3 niet) overige smartcards niet meer in huis
    -ik ontvang een rekening met alles in 1 gefaktureerd vanaf 1-6 (2 maand)
    -telefonisch contact gezocht: ik heb een faktuur voor prestaties terwijl ik
    geen modem heb gekregen, uw monteur heeft zonder aktie mijn woning
    verlaten. Zij merkt op: er is iets softwarematigs met uw verbinding!.
    Wij (ziggo)houden dit in de gaten.
    -Daarna volgen nog 2 emails met zeer slechte bijna
    standaardantwoorden:

    Stand van zaken 6-8-2009 alles in 1 pakket+:
    geen telefoonaansluiting
    geen internetaansluiting (geen modem geinstalleerd)
    geen uitbreiding digitaal pakket mogelijk
    een aantal smartcards werken niet
    wel al 2 maanden abonnementrekeningen ontvangen
    wel email ontvangen waarin men 1 maand als probleem erkent en mij adviseert te bellen met het ziggo betaalnummer.

    ik wacht nog 1 week, zal dan mijn aanmelding helemaal intrekken en mooi bij de huidige provider xs4all blijven. Ziggo zorgt op deze manier voor de toekomst, wel voor heel veel twijfel bij mij!!
    :no:
    Meter
    9934rz 22
     
  2. 1) Nummerbehoud kan altijd bij Ziggo.
    2) Alarminstallatieondersteuning heeft Ziggo gewoon voor de meest bekende merken, echter heb je dan wel een tweede lijn (nummer) nodig

    Tot zover had de monteur geen reden om weg te lopen bij de installatie

    3) smartcards die niet werken: bellen met Ziggo en de smartcard registreren.

    4) Bellen met Ziggo en opnieuw een monteur eisen die alles voor elkaar maakt.

    Het lijkt erop dat u een luie monteur heeft getroffen.....
    Ik zou zeker niet het klachtenformulier invullen aangezien u dan geen steek verder komt. Dus toch bellen met Ziggo en als alles werkt deze kosten terugvorderen (wel via het klachtenformulier)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina