1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Activatie smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Target, 6 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Kijk uit met meer dan 3 smartcards op één klantnummer!

    Let op! Als je een 4e smartcard activeert moet je voor ALLE 4 de smartcards apart gaan betalen!

    Zie deze post van 4 september: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=200013&postcount=3

    Korte samenvatting:

    "Kan ik meer dan 3 smartcards bestellen onder 1 klantnummer?
    • Ja, dat is mogelijk. In dat geval wordt iedere smartcard echter wel apart in rekening gebracht. Dit heeft te maken met de registratie in onze systemen."
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Forum Member

    Berichten:
    76
    Nee, wil gewoon basis daarop.
     
  3. Maradona10

    Maradona10 Forum Member

    Berichten:
    76
    Ook als ik daarop gewoon basis wil?
     
  4. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Ja, dan zullen alle 4 de kaarten los geregistreerd worden en moet je voor de andere 3 kaarten in eens los betalen. Blijkbaar zit er in het administratieve systeem een maximum groep van 3 kaarten voor hetzelfde pakket, bij 4 of meer worden het allemaal losse abonnementen.

    Wil je het zeker weten dan moet je Ziggo even bellen, maar dit is de officiële tekst van Ziggo zelf.
     
  5. john61

    john61 Forum Member

    Berichten:
    179
    ik heb gisteren mijn tweede smartkaart geactiveerd via mijn ziggo
    maar zie nu dat de kaart er nog niet bij staat .
    hoelang duurt dit normaal ?
    ik heb een nummer met een laatste een letter ,ik twijfel een beetje dat ik deze er bij heb gezet .
    zou dit het probleem zijn ?
     
  6. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Ik heb mijn 2de smartcard vorige week geactiveerd en geregistreerd en zie ook nog niets in 'mijn ziggo'. Misschien als de 'preview' periode is verlopen, dat het dan verwerkt wordt.
     
  7. john61

    john61 Forum Member

    Berichten:
    179
    oke, bedankt dan wacht ik nog even .
    heb je ook een code met op het laatst een letter op de smartkaart ?
     
  8. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Nee, alleen maar cijfers.
     
  9. john61

    john61 Forum Member

    Berichten:
    179
    oke, bedankt
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina