1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

1 huis, verschillende geregistreerde smartcards

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Lexie89, 6 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Wij hebben een beetje ingewikkeld probleem. Ik woon in een studentenhuis met meerdere mensen, ik heb al een tijdje digitale televisie en een smartcard op mijn naam geregistreerd. Nu heeft een huisgenoot dit ook alleen een smartcard op zijn naam.

    Nu wouden wij graag allebei Eredivisie Live hebben en dus leek het ons handig om dat te delen. Alleen nu moeten we het dan allebei apart betalen omdat onze smartcard op verschillende namen staat.

    Is er een mogelijkheid om je smartcard gegevens te veranderen? Dan kunnen wij deze hetzelfde maken waardoor we maar 1 keer Eredivisie Live pakket hoeven te betalen.

    Of moeten we nu een nieuwe smartcard kopen van 30 euro?
     
  2. Normaal hoort een smartcard administratief bij een kabelaansluiting. Een losse smartcard bestaat niet bij Ziggo. Kennelijk heeft je huisgenoot 'm meegenomen van een andere kabelaansluiting (bijvoorbeeld van het ouderlijk adres).

    De makkelijkste weg is denk ik gewoon een extra kaart aanvragen op jouw kabelaansluiting. Dat kost dan wel 30 Euro, maar dan heb je wel tegenwoordig gewoon ook Eredivisie op de 2e kaart.
     
  3. Of laat de tweede smartcard (die van de huisgenoot) gewoonweg op jouw naam zetten, dat scheelt weer € 30,- :wink:
     
  4. Ter overweging: ik zie dat je uit Groningen komt. Bij Norrod kun je een
    kaart voor 17,50 kopen.
     
  5. Ik denk dat de nu twee verschillende kaarten op één naam gezet kan worden.
    Eén kaart moet dan bij iemand opgezegd worden en op naam van de ander gezet worden. Ik heb dit ook met de tweede kaart van mijn vader gedaan. Deze is bij mijn vader door Ziggo afgemeld en op mijn naam gezet. Allebei hebben we toen een abonnementswijziging gekregen ( en het kostte niets).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina