1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Arris TM702B overleden?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door anotheruser, 6 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds dat gisteren mijn modem geregeld disconnects gaf en ik vanmorgen geen internet meer had ben ik modem eens gaan inspecteren en heb zelf de conclusie getrokken dat deze overleden is.
    Hij lijkt, na paar weken online geweest te zijn, in reboot te hangen, als ie online is (wat nu al helemaal niet meer het geval is) reboot ie na 1 min weer. Ook komt er een niet gezonde brom/zoem geluid uit modem.

    Iemand die bevestigen kan of ie echt overleden is?

    Ziggo helpdesk vertelt me te moeten wachten op verhuissetje (naar aanleiding van bandwith probleem) voordat hun verdere stappen ondernemen, zolang dus geen internet en verhuissetje mag na een week ook wel eens geleverd worden.
     
  2. Een verhuisset staat los van het feit of een modem wel of niet offline is.
    laat de HD de modem doormeten, dan weet je meer.
    en is deze idd offline, laat een monteur inplannen en laat hem beslissen of de modem omgeruild dient te worden.

     
  3. Dat is het hem dus juist, de HD wil niet meewerken hierin.
    Het maakte niet uit wat ik zei (kreeg zelfs de opmerking dat ik hij/zij moest laten uitpraten) ik moest maar wachten op verhuisset en daarna worden/werden er verdere stappen ondernomen.
     
  4. Ik heb u een PB gestuurd
     
  5. Thanks
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina