1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

" Er is een probleem met uw hdd"

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Martyin, 4 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [OPGELOST] " Er is een probleem met uw hdd"

    Nadat er een update heeft plaatsgevonden en het systeem opnieuw gestart was, kwam er de volgende melding:
    Er is een probleem met uw harde schijf.
    Zet uw ontvanger uit en weer aan.

    Maar dit helpt niet, kan het zijn dat de HDD defect is geraakt?Of is er een update verantwoordelijk voor dit probleem.
    Als ik aangeef "Wis harde schijf" geeft hij terug: Schijf is al gewist, druk ok om door te gaan

    Is het mogelijk zelf de hdd te vervangen of staat er ook info op de hdd die noodzakelijk is voor de werking?
    Ik krijg de indruk van niet omdat de receiver verder gewoon werkt. (Behalve alles wat te maken heeft met hdd opnamen etc.)

    groetjes,

    Martin
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2009
  2. [OPGELOST] HDD vervangen

    Probleem opgelost.
    HDD vervangen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina