1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opzeggen eredivisie

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door sirelle, 1 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben twee maanden gratis eredivisie gehad en daarna enkele maanden hiervoor betaald. In mei wilde wij eredivisie opzeggen. Wij hebben dit geprobeerd via telefoon, mail maar op iedere factuur die we ontvangen staat al drie maanden nog steeds eredivisie. Wij hebben thuis 6 of 7 wijzigingsbriefen ontvangen van Ziggo waar overal eredivisie in vermeld staat. Wij weten niet meer wat we moeten doen!!!!!

    Even nog iets:

    Vanmorgen dacht ik van ik ga de helpdesk bellen want het is niet druk op zaterdag. Om een minuut voor negen kreeg ik een bandje dat ze nog niet open waren. Ik bel direct nogmaals en krijg een bandje dat de wachttijd extra lang is! Het wordt steeds gekker bij ziggo. We hebben interactieve televisie maar boven hebben we storingen op misdaadnet en andere netten soms.
     
  2. Storingen kunnen komen door de kabel die vanaf de splitter naar boven loopt (tip: koop een goede kabel en eventueel een versterker).

    Wat betreft Eredivisie: deze heb ik opgezegd half januari via internet. Bij mij liep het ook door tot begin maart. Ik kreeg geen facturen in die periode en kon dus ook niet zien of het was stopgezet. Begin maart gebeld en nee ze hadden de opzegging via internet niet ontvangen dus moest ik nog maar een maand extra betalen. Kortom de schuld wordt bij de klant neergelegd. Ik heb het klachtenformulier ingevuld aangezien ik van mening ben dat ik er alles aan heb gedaan om het stop te (laten) zetten en ik wil de maand maart dan ook terug ontvangen van Ziggo.

    Dat de systemen bij Ziggo niet goed werken is niet mijn schuld!
     
  3. Eredevisie Live

    Hallo,

    Ik heb tijdelijk eredivisie live opgezegd...was toch geen voetbal.....maar het vorige week weer aangevraagd.....normaal is dit binnen enkele dagen geregeld...maar kreeg nu een brief van Ziggo dat de aansluiting langer gaat duren....en dat ik maar even geduld moest heben...wat een K...zooi....volgens mij doen ze dit expres....met de hoop dat de mensen volgend seizoen niet weer tijdelijk opzeggen....wat mij betreft mogen ze zo die hele zooi wel houden....:evil::evil::evil::evil::evil:

    gr,

    Intruder
     
  4. als er iets is pm me dan je gegevens kijk ik het allemaal na voor jullie.

    maandag ben ik weer aanwezig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina