1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Foutmelding B001 Quota exceeded

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Petar, 1 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een paar dagen kan ik geen email meer versturen naar meerdere personen. Ik ontvang wel email die naar meerdere personen verstuurd is, zodra ik deze wil beantwoorden krijg ik de volgende melding: B001 Quota exceeded.

    1 op 1 mail versturen gaat prima.

    Ik werk met Entourage. De helpdesk van Ziggo ondersteunt dit niet, zij ondersteunen alleen Outlook.

    Wie zou mij kunnen helpen met dit probleem?

    gr. Petar
     
  2. Naar hoeveel mensen stuur je die mail en hoe groot is die ?
     
  3. Ik heb maar even een test gedaan. Het blijkt dat wanneer er iemand tussen zit met een @ZIGGO adres het fout gaat. Ik kan dus wel naar meerdere personen mailen maar wanneer ik er 1 inzet met een @ZIGGO adres gaat het mis. Dit zal dus niet aan mijn email programma liggen maar aan Ziggo!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2009
  4. Hi!

    Redelijk domme conclusie die je trekt overigens. Het probleem is vermoedelijk een Ziggo klant die jij wilt mailen, die over quota is, mailbox vol dus.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Wie trekt hier nu een domme conclusie Raymond. De mail wordt totaal niet verstuurd. Ik krijg dus geen melding terug dat de mailbox van de ander vol zit, wat je bij andere providers wel krijgt. Dit is erg handig omdat je dan precies weet wie de email niet krijgt. Nu weet ik niets, alleen dat niemand de mail krijgt. De mail blijft hangen in mijn OUT box en bounced dus iedere keer. Niemand van de geadresseerden krijgt dus een email. Op het moment dat het ZIGGO adres eruit gehaald wordt gaat het goed.
    Ik heb nu diegene met het ZIGGO adres een mail gestuurd zonder andere geadresseerden met dezelfde melding.
     
  6. Hi!

    Ik gok dat ik de conclusie prima inschat.
    Die box is over quota.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Raymond, stel dat je gelijk hebt, waarom krijgen de andere geadresseerden mijn email dan niet? En waarom krijg ik geen melding van Ziggo dat de mailbox van die persoon volzit?
     
  8. Hi!

    Niet stel dat ik gelijk heb, ik heb gelijk :-) Arrogant he.

    De andere krijgen hem niet omdat de mailserver daar stopt.

    Je krijgt een melding, wat je client daar mee doet is weer iets anders maar je krijgt een melding.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Als je gelijk hebt mag je best een beetje arrogant zijn. Maar wat bedoel je precies met dat de mailserver stopt?
    Ik vind het raar van Ziggo dat de andere personen mijn email niet krijgen en dat ik niet weet aan welk email adres het ligt. Nu heb ik geluk dat ik er snel achter kom.
    gr Petar
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina