1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitaal Totaal verdwenen van 3e smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Eduard08, 1 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geheugen Smart Card

    Dat kan komen dan door de chip op je smart card, deze vergeet ze geheugen als hij langere tijd niet gebruikt word of welk klein dingtje dan ook dat geheugen is vet kwetsbaar.
    Even bellen en dan vragen of ze het geheugen van dat kaartje er weer terug op willen zetten.
    Ze hebben bij sommige afdelingen van ziggo de optie om je geheugen via een signaal weer aan te vullen naar wat het hoort te zijn.
    Dat werkt vaak alleen bij de melding E16 en/of E19.
     
  2. We hebben al enkele keren gebeld. Het zou met maximaal 48 uur goed moeten zijn. We zijn nu 24 uur verder en we zijn niet hoopvol gestemd met zoveel E19-meldingen als we zappen.
     
  3. En?

    Doet ie het vandaag? :)
     
  4. Nog niet, maar de 48 uur zijn nog niet om.
    Heb wel de indruk dat er nu serieus door Ziggo aan wordt gewerkt, dus wacht ik nog rustig even af. Ik meld z.s.m. als het in orde is.
     
  5. Het is voorelkaar! Hulde aan ZiggoTeam. Het bleek dat de 3e smartcard verkeerd stond geregistreerd, nl. alleen op Basis. Vreemd eigenlijk, maar we kunnen nu weer lekker zappen naar de zenders van Digitaal Totaal, zoals bij card 1 en 2.:pompom::applause::thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina