1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitaal Totaal verdwenen van 3e smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Eduard08, 1 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanochtend was zomaar het Totaalpakket van smartcard 3 verdwenen!
    Card staat gewoon geregistreerd, heeft het steeds gedaan. Is trouwens ook schriftelijk bevestigd door Ziggo. :evil:
     
  2. Ik heb al 2 maanden mijn 2e en 3e smartcard in de Humax HD-ontvangers. Nu stop ik mijn 1e smartcard erin en heb alleen nog maar Ned. 1. Alle stappen opnieuw doorlopen (uitzetten, etc.) maar geen resultaat :x.
     
  3. Onbereikbare Helpdesk en geen beeld ondanks beloftes

    Het is hier inmiddels nog mooier..:roll:
    Heb gisteren eindelijk na een 10-tal pogingen de Helpdesk te pakken gekregen. Die bevestigde dat e.e.a. niet in orde was (We had immmers een schriftelijke bevestiging.) Binnen 2 uur zou de kaart werken.
    Mooi niet! Gistermiddag weer gebeld, maar de Helpdesk nam niet op, alleen automatische praatjes. Vanmorgen idem dito. Volgens de website moet de Helpdesk gewoon aanwezig zijn. Dus nog steeds geen correct beeld, geen contact met de Helpdesk en ondertussen een redelijk aantal mobiele telefoongesprekken armer. Ik heb behoorlijk de pest in.:evil::evil::evil:
     
  4. Bevestiging

    Als je geen bevestiging krijgt zit de kans er dik in dat weer iets fout is gegaan bij ziggo.
    Je kan inloggen bij je mijn ziggo en daar ken je de nr's zien die geregistreerd staan op je naam en hoeveel dus ook.
     
  5. Ik heb inmiddels weer beeld op mijn 1e smartcard en kan nu alle zenders (o.a. Eredivisie voetbal) bekijken.
     
  6. Daar heb je Helpdesk gisteren juist mee geconfronteerd. Men heeft het verhaal goed kunnen volgen,maar ik heb gisteren de hele verdere dag zitten wachten op een activatie die niet is gekomen.
     
  7. Hoe heb je weer beeld gekregen, dan?
     
  8. Ik heb 'm op Ned. 1 laten staan met de smartcard in de Humax-decoder. Vervolgens de tv ruim een half uur aan laten staan en daarna naar een ander kanaal gezapt. Vervolgens had ik weer beeld op alle andere kanalen. Het lijkt wel alsof de kaart na een tijd van inactiviteit eerst weer geupdate moet worden door 'm er een tijd in te laten zitten.
     
  9. Activeren

    Activeren kan volgens ziggo wel 2 tot 48 uur duren soms, lekker duidelijk antwoord!
     
  10. Verwarde Ziggo?

    Ik heb dat antwoord ook gehad. Ik begrijp niet waarom die marge zo ruim is.
    Maar ik begrijp nog minder, waarom kaart 3 opeens het Totaalpakket per 1/8 niet meer doorgeeft, en die andere 2 kaarten wel!:?:?:?
    Terwijl ze alledrie geregistreerd staan bij Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina