1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Financiële administratie

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door viper1955, 30 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben ten einde raad, wie weet wat ik hier mee aan moet:
    Ongeveer 7 weken geleden bestelde ik op Vrijdag het interactieve TV installatie pakket. Zaterdag zag ik echter in de plaatselijke electonica winkel de Humax HD Decoder, wat mij meer wat voor mij leek. maandag annulleerde ik de bestelling bij Ziggo. Er werd mij toen gezegd dat de bestelling niet tegen gehouden kon worden?, maar dat ik het pakket maar aan de deur moest weigeren. Dat deed ik en toen begon de ellende.
    Ik heb inmiddels vele keren aan de telefoon gehangen, omdat bij elke rekening die interactieve tv weer op dook. Het ene wijzingsoverzicht na het andere kreeg ik per post. Er werd mij bij het laatste telefoongesprek verzekerd dat alles nu in orde was, maar vandaag stond mijn nieuwe rekeningoverzicht klaar op Mijn ziggo, en wat vind ik daar? Voor de decoder, die ik heb geweigerd aan de deur, gaat weer €130,- afgeschreven worden. Ik heb weer gebeld, en ze gaan het weer uitzoeken, en dan krijg ik weer een wijzigingsoverzicht enz.
    Wat kan ik nu nog doen? Ik ga, zodra het wordt afgeschreven, de ING bellen dat ze het direct terug moeten storten, maar dat is natuurlijk niet de oplossing. Ik ben inmiddels ten einde raad.
    Wat is er gebeurd sinds Multikabel. waar ik bijna 10 jaar nooit geen problemen had.
     


  2. TIP nummer 1 en tevens laatste TIP: Machtig ZIGGO nimmer maar houdt zelf de regie in handen.
    Maar je hebt mooi dezelfde ellende die ik ook gehad heb.

    Maar machtigingen kun je altijd terug laten boeken door de bank.
     
  3. Ik heb een bundel, en bij mij weten is dat alleen per autom. incasso.
    Ik ga denk ik maar naar de consumentenbond, ik weet het anders ook niet.
     
  4. Heb even geduld. Je hebt zelf een fout gemaakt die Ziggo niet makkelijk kan herstellen. Je hebt zelf besteld en het is coulance als Ziggo dit allemaal weer wil herstellen. Rechten heb je in dit geval bijna niet.
     
  5. Dat klinkt lekker opbeurend. Ik heb helemaal geen fout gemaakt, ik heb iets besteld, maar direkt weer geanulleerd, en op advies van Ziggo zelf het pakket NIET aan genomen, maar geweigerd, en vervolgens blijft Ziggo de boel maar op de rekening zetten. Dus wie maakt hier nu fouten?
     
  6. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Kijk eens op de site van ConsuWijzer.

    Mogelijk vind je hier de nodige info die je kunt gebruiken.
     
  7. Als ik een wasmachine bestel heb ik een afnameverplichting en heb ik geen rechten om te annuleren. Kijk anders de algemene voorwaarden maar eens na. Je wordt hevig gematst door Ziggo.
    Zelf heb ik voor dezelfde keus gestaan. Ik wou ook interactief, maar toch maar gekozen voor een HD PVR. Daar heb ik nog steeds geen spijt van.
     
  8. 1. Als een bestelling geplaatst wordt en de medewerker geeft daarna aan dat het niet meer geannuleerd kan worden, dan zit het als in het bestel-proces.
    2. als de bestelling daarna geweigerd wordt, gaat het na verloop van tijd terug naar het magazijn en u als klant krijgt daarvan een wijzigingsformulier.
    3. na verloop van tijd wordt het bedrag wat te veel is betaald verwerkt met de komende factuur.
    4. op de factuur in Mijn Ziggo zou volgens uw verhaal weer 130 in rekening gebracht worden? als dat het geval is (check uw bankafschrift daarvoor of dit inderdaad gebeurt is) dan opnieuw bellen en vragen of er een geschil is aangemaakt voor de 130 euro.


     
  9. Het ziet er naar uit dat het eindelijk is opgelost, dus allemaal bedankt voor de reacties, wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina