1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 - Verzendkosten decoder

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zigmund, 30 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij alles ìn 1 krijg je een gratis decoder. Ik krijg nu de verzendkosten opeens voor de kiezen ???? Is dit correct? Ik neem toch aan dat gratis ook gratis is ????? Wie weet dit?
     
  2. Er wordt uitdrukkelijk verwezen naar deze pagina, klik maar op het paarse/lila
    vlakje van de gratis decoder.
     
  3. Staat uiteindelijk wel op het bestelformulier, maar of je zover gaat in je vooronderzoek of als je telefonisch bestelt, is het nog de vraag of het genoemd wordt. Normaal en wenselijk is het dat als er ergens iets gratis wordt aangeboden er een voetnoot aanhangt. Om het zolang mogelijk buiten beeld te houden is op zijn minst niet netjes.
     
  4. De voetnoot staat niet op de site bij alles in 1, wel bij interactieve TV etc. In mijn ogen moeten de verzendkosten dan toch gratis zijn??? Ze kunnen het wel afdrukken op het bestelformulier dat je ontvangt maar dat is in mijn ogen dan ook fout. Op de site is nergens te vinden dat ik deze verzendkosten opeens voor mijn rekening moet nemen (ik krijg het toch ook gratis ????). Daarnaast is daar in het telefoongesprek ook niet over gesproken.

    Zelfs op de site staat dat je het installatiepakket helemaal gratis krijgt.
    De miep van de klantenservice wou anders beweren en ik kon hoog en laag springen maar de € 9,50 verzendkosten kreeg ik niet terug. Ik vind dit belachelijk aangezien in mijn ogen gratis ook echt gratis is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2009
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Die voetnoot staat bij er wel bij op het deel "Installatiepakket Digitale televisie". Dezelfde voetnoot als bij Interactieve TV.
    Ook op het bestelformulier (online en op de orderbrief) staan de verzendkosten duidelijk aangegeven.

    In het telefoongesprek hadden ze het inderdaad moeten aangeven bij je. Bij mij is het wel door de verkoper aangegeven.

    Bedoel jij met bestelformulier die online staat als je het pakket aanvraagt of de brief die je vervolgens thuis krijgt met de orderbevestiging?

    Dat Ziggo inderdaad 9,50 Euro verzondkosten rekent terwijl de "gratis" ontvanger in hetzelfde pakket zit als het installatiepakket van internet is apart te noemen.
    Is een kwestie van slim verzenden door Ziggo denk ik :rolleyes:. Niet dat ik het daar mee eens ben hoor. Maar dat is persoonlijk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Ik heb niet via internet besteld. Op de normale sites staat geen vermelding van deze verzendkosten en ik ben er onaangenaam door verrast. Het gaat me nog niet eens om dat tientje, meer om hoe er mee om wordt gesprongen. Je krijgt iets gratis maar betaald toch de verzendkosten.
     
  7. Stuur via het contactformulier een mail naar Ziggo waarin je de kwestie uitlegt. Met een verwijzing naar de website, moet het Ziggo toch duidelijk worden dat er staat dat het installatiepakket 99 euro kost plus 9,50 verzendkosten en dat de actie is dat dit dus helemaal gratis is. Er staat duidelijk "krijg dit installatiepakket helemaal GRATIS", zonder sterretje (wat bij alle andere teksten wel staat). Verzendkosten zijn dus niet van toepassing. Als er telefonisch niets over is vermeld, dan is tijdens die procedure ook niet overeengekomen dat er verzendkosten in rekening zouden worden gebracht. Het bedrag is dus niet verschuldigd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina