1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen digitale televisie meer

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door bullitownzyou, 29 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste,

    Ik heb laatst digitale tv besteld, dat heb ik nu geloof ik 1,5 maand ofzo.. heeft de eerste paar weken goed gewerkt. En ineens kreeg ik bij de meeste zenders een melding met "e19 preview periode verlopen". Ik denk nou eerst even de humax herstarten, helpt niet. Stekker eruit en alles loskoppelen, daarna alles weer derin en op het laatst pas natuurlijk de stroom. Werkt ook niet, maar ineens kreeg ik ook een andere melding, weet niet precies meer wat dat was, maar dacht iets tussen de e40/e49. Maar toen dacht ik laten we dan maar even de fabrieksinstellingen herstellen... gedaan en alles opnieuw ingesteld, en toen ineens kon die verdomme geen enkele zenders meer vinden!:? Signaalsterkte stond op 8 procent en kwaliteit op 10 procent.

    Nouja wegens tijdgebrek en alles maar even laten liggen voor een paar weken en af en toe nog eens proberen. Nu zie ik vandaag ineens de kwaliteit op 40 procent staan. Dus ik zenders zoeken, en wonderbaarlijk vondt hij alles weer. Maar nu krijg ik weer die verdomde E19 melding. Ik denk nouja misschien toch weer deze keer dan weer even aan en uit, werkte wederom niet. Stekker eruit voor 10 seconde en weer erin. Nu kan die weer helemaal geen zenders vinden!!:?:?

    Oh en nog even voor de duidelijkheid, ik had mijn smartcard vlak nadat ik deze had ontvangen geregistreerd via het online formulier. Dus of dat ziggo nog lekker dik achterligd.. ik weet het niet?? maar ik begin er nu in ieder geval beetje schijtziek van te worden...

    Hoe kan dit opgelost worden??

    Mvg,
    Wouter Nibbering
     
  2. Een belletje naar Ziggo, die kunnen kijken of je smartcard al is geregistreerd (gezien de meldingen hoogstwaarschijnlijk niet) en zij kunnen de kaart dan direct voor je activeren.
     
  3. Ja ik ken dat bellen naar ziggo:roll: is dat al eens wat verbeterd dan, geouwehoer van ze over de telefoon en steeds niet verder komen en tijd weg..
     
  4. Tja, dan zal je met die E19 moeten leren leven. :rolleyes:

    Er is een speciaal keuzemenu voor het registeren van je smartcard, de persoon die je aan de lijn krijgt is helemaal en enkel alleen voor die taak beschikbaar. Moet zeker goed komen dan. :thumb up:
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Als je niet wilt bellen is er nog de optie om dat nogmaals via de site van Ziggo te doen. Dat kun je hier doen. Misschien is er ergens een foutje gemaakt met het invoeren.
     
  6. een beller is sneller. Ik had ook zo iets had dan zelf vergeten om te registreren. Effe gebeld, vrij snel iemand aan de lijn gekregen. Ze had wel gezegd dat het wel 2 uur kan duren. Dat was gelogen want na 45 minuten deed alles het weer
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina