1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door michael007, 29 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. heeelp ik ben van telfort naar ziggo gegaan vorige week maar mijn telfort lijn heeft wel een kiestoon maar als ik bel is het toedoetoet en bij zij ziggo kan ik wel bellen maar niet gebeld worden. weet iemand wat hier fout is.
     
  2. Hebben wij precies zo gehad bij de overstap van Telfort naar Ziggo, HD gebeld en kreeg te horen dat er bij Ziggo het een en ander mis was gegaan. De medewerker melde mij dat er spoed achter gezet zou worden en dat ik binnen een week telefoon zou hebben. Na 6 dagen was alles in orde. Ik zou dus even bellen met Ziggo dan is er bij jou waarschijnlijk ook iets misgegaan bij de overname van Telfort.
     
  3. ik heb gebeld met ziggo en er werd gezegd dat mijn geporteerde nummer nog geactiveerd moest worden dit kon nog een paar dagen duren.
    bedankt voor de reactie:pompom:
     
  4. beste wolter heeft ziggo alles opgezegd of alleen telefonie(moet ik internet zelf doen??)
     
  5. Internet moest ik zelf opzeggen dat ziet Telfort als een los onderdeel. Telefonie werd idd opgezegd door Ziggo (anders krijgen ze je nummer niet)
     
  6. bedankt voor info wolter klopte precies 6 dagen zonder telefoon nu werkt alles weer prima.:applause::thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina