1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HELP! Al 8 maanden geen factuur en incasso!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zigmund, 28 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hoeft je toch niet druk te maken, als je geen factuur en incasso krijgt. Is toch het probleem van Ziggo, en die lijdt er heus niet onder. Als het aan je geweten knaagt stuur je gewoon een mailtje via het contactformulier, krijg je antwoord terug, heb je je bewijs dat je ze op de hoogte hebt gesteld. Zolang Ziggo blijft leveren, is het hun eigen probleem. Daar ga je toch zeker geen benzinekosten, portokosten of telefoonkosten voor maken!!!
     
  2. Als je rekening alleen maar oploopt door niet factureren dan is het in 1 keer veel geld dat wordt afgeschreven. Ik hou er van gewoon maandelijks een afschrijving te hebben, dat is voor je eigen administratie het prettigst. Wanneer dit opeens niet goedloopt dan trek ik dus aan de bel. Gelukkig is alles nu opgelost...:applause:
     
  3. Dat argument hoor ik vaak, maar begrijp ik in dit soort gevallen niet. Het gevoel dat je het misschien wel gratis krijgt, is toch veel prettiger? Lekker meevallertje! Zeker als je het al een keer gemeld hebt en Ziggo er kennelijk niets aan doet. Het abonnementsgeld kun je gemakkelijk bijhouden, dat vergt geen hogere wiskunde. Sterker nog, het kost minder moeite dan Ziggo te bewegen om te incasseren.
     
  4. Elke maand geld wegzetten he!
     
  5. Ik heb ook al sinds eind mei geen facturen meer ontvangen (op mijn ziggo) Dit heb ik al gemeld bij de klantenservice ze zouden er een case van maken maar tot op heden heb ik niks meer van ze gehoord. Ik zet nu elke maand geld op de spaarrekening apart maar ik vind het toch vreemd dat ze hier zo mee omgaan...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina