1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HELP! Al 8 maanden geen factuur en incasso!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zigmund, 28 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan me nog een keer helpen? Ik ben nu al 8 maanden bezig om eindelijk een factuur en incasso te krijgen zoals dat voor december 2008 ook altijd het geval was. Na nu toch al ca 12 telefoontjes over dit onderwerp, vele malen aan het lijntje te zijn gehouden met:

    - Wel laten je even terugbellen
    - We zetten het door naar Groningen
    - Volgende maand wordt u zeker gefactureerd etc etc etc

    ben ik het beu. Mijn "schuld" loop nu op tot ca 8 maand x € 50,= - €400,=

    Hoe lang gaat dit nog door ?????
     
  2. lekker op een spaar rekening zetten krijg je er nog rente op ook. Evt een aangetekende brief sturen dan heb je alles gedaan om je zelf in te dekken
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. Goed idee

    Das een verdomd goed idee
     
  4. bij mij duurt het ook al 5 maanden stapelgek zijn ze bij ziggo ik reageer er niet eens meer op:giveup:
     
  5. Persoonlijke e-mails kunnen beantwoord worden met e-mail adressen van personen intern binnen Ziggo.
    Dit zijn beslissers, geen callcenter mensen.
    Zo tref je ze rechtstreeks bij Ziggo want anders heeft het echt geen zin om te e-mailen naar klantencontact.

    Maar om problemen te voorkomen doen we bovenstaande maar niet. Ziggo is al niet zo humorvol dus hieronder mijn advies:

    Maar mijn advies uit eigen ervaring, veel zeuren, aankondigen dat je komt, claims neerleggen en naar het Winschoterdiep te Groningen.

    Het kom vast wel goed.... maar helaas bij dit bedrijf niet vanzelf.

    Ik mag van MOD5 niet kritisch zijn, maar ik blijf het asociaal vinden dat Ziggo zoveel problemen heeft uitstaan bij klanten.
     
  6. als je in Groningen zelf woont is dat niet zo'n probleem lijkt me,
    maar als je nou niet in de buurt woont.
    ik zou ook niet in me auto stappen en er naar toe gaan om me rekeningen te betalen omdat hun het verzuimen om een nota te sturen of af te schrijven.

    dat je moet betalen uit eindelijk is een fijt.

    ik zelf zou 3x bellen en vragen om de ticket-nummer van de klacht.
    daarna een aangetekende brief sturen met vermelding van de ticket-nummers dat je het al eerder gemeld had.
    en hiermee is mijn taak als consument gedaan.

    lekker elke maand het geld naar een spaar rekening schrijven tot ze er zelf mee komen.
    ze zullen ongetwijfeld er een keer achter komen als ze hun zaken op orde hebben en dan zullen ze het gaan afschrijven.
    en misschien wel in 1x
     
  7. Nu je dan toch zonodig even uit moet halen naar een mod : In onze perceptie is kritisch niet hetzelfde als het gebruik van scheldwoorden of het veelvuldig reageren op posts om eigenlijk alleen steeds maar weer te vertellen hoe slecht dat bedrijf wel niet is. Mod-5 heeft je niet eens verboden om kritisch te zijn maar heeft je aangesproken op je taalgebruik. Die boodschap is kennelijk niet tot je doorgedrongen.
     
  8. Mijn idee over MOD1 is: volgens mij ben je niet gewend om discussies te voeren. Je verwijt...(Die boodschap is kennelijk niet tot je doorgedrongen) slaat noch kant noch wal.

    Ik begrijp dat je al je MOD vriendjes bij wilt staan, het zij je gegund.
    Ik voel een ip block al aankomen :mrgreen:
     
  9. Opgelost, vandaag eindelijk een factuur ontvangen, welke overigens fouten bevatte, maar daar kom ik ook wel weer uit.
     
  10. Hou het svp even gezellig en houdt je aan de forumregels die je zelf hebt onderschreven.
    Wil je dat niet, dan kun je beter je gram elders halen, je bent niet verplicht op dit forum te huizen.
    Wil je hier wel blijven, houdt je dan aan de regels en geef geen commentaar als je opmerkingen van de mods krijgt. Per definitie is dat offtopic. Verder heeft het totaal geen pas om ook nog eens te gaan schoppen naar de mods of om woorden te verdraaien.
    Zoals je zelf aangaf krijg je nu even de kans om tot bezinning te komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina