1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur met de hark geschreven

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Hengelerweend, 27 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Het gaat bij mij sinds enkele minuten ook fout ! Dit geldt ook voor de Email instellingen.

    Op 0900-1884: "Op dit moment zijn wij niet in staat u tijdig te woord te staan etc etc "

    Dit lijkt op grotere problemen dus !


    Update: Om 9:56 kon ik weer inloggen op Mijn Ziggo, dit geldt echter niet voor Email instellingen !
    Error code 403
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2009
  2. Sinds verleden week was ook hier de klantenservice onbereikbaar.

    Begin die problemen iedere keer nu echt zat te worden! Ben al vanaf het aller begin Casema abonnee (dus zo'n 15 jaar??), maar zo erg als het laatste jaar heb ik het nog nooit mee gemaakt.

    Administratief blijft het een chaotisch zooitje; dan is er een digistoring, dan weer een internetstoring en zelfs de klantenservice is nu dus regelmatig niet meer bereikbaar.

    Dat er bij een fusie het 1 en ander mis gaat, vind ik acceptabel, maar dat moet nu echt eens afgelopen zijn:x

    Update:
    Van www.ziggo.nl
    Groepsstoringvan woensdag 22 juli 14.15 uur tot dinsdag 28 juli 07.17 uur
    Onze klantenservice is weer volledig bereikbaar.
    Onze excuses voor het ongemak
     
  3. Factuur inmiddels online.
    De hark gebruiken ze kennelijk inmiddels in de (kantoren)tuin.
    Geen fouten kunnen ontdekken in de factuur.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  4. Dit schrijven met een tweetandige hark was me al bekend. Ik heb al eerder een factuur gehad die zo was. Zolang het totaalbedrag klopt heb ik er geen probleem mee.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina