1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementsinformatie

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door NLCJ, 27 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    Wij zitten op dit moment bij KPN, misschien zullen we overstappen alleen heb ik een paar vragen: Als ik ongelimiteerd bellen bij Alles-in-1 wil hebben, hoeveel kost het me dan (bij elk abonnement)?
    Bij internet heeft Ziggo twee maanden vrijblijvend proberen, is dit ook bij alles in 1?
    Als we alles in 1 nemen en willen niet digitaal, moeten we dan ook zo'n kastje bij iedere tv?
    Als we wél digitaal willen, kunnen we dan ook 1 tv digitaal en de andere 3 analoog (loopt anders best hoog in de kosten).

    Mvg,
    NLCJ

    Sorry voor de velen vragen.
     
  2. De volop-bellen-altijd belbundel kost € 9,95 per maand. Je belt dan gratis naar alle vaste telefoonnummers binnen Nederland. Mobiele telefoonkosten, servicenummers, etc. vallen hier (vanzelfsprekend) niet onder. Hier worden aparte tarieven voor berekend. De exacte gesprekstarieven kan je terugvinden op www.ziggo.nl.

    Helaas geldt de twee maanden vrijblijvend proberen niet bij een alles-in-1-bundel. Wel heb je recht op een gratis digitale ontvanger t.w.v. € 99,00.

    Als je (voor beneden bijvoorbeeld) digitale televisie neemt, heb je hier een digitale tv decoder voor nodig. Deze decoder 'vormt' het analoge televisie signaal om naar een digitaal televisie signaal. Op iedere tv waar je geen decoder op aansluit, blijft je tv signaal gewoon analoog. Daar verandert dus niets aan in dat geval.
     
  3. Bedankt voor de informatie, nou zag ik wel dat er geen vast contract aan zit. Dit betekent dus dat we in feite iedere maand kunnen opzeggen?

    Stel we nemen het abonnement Alles-in-1 extra met onbeperkt bellen dan zou dat uitkomen op: 74.90 euro per maand? Met geen verborgen kosten?

    In ieder geval bedankt voor de informatie, we zullen het eens bekijken...
     
  4. Alle alles-in-1-bundels kan je met een kalendermaand opzegtermijn beëindigen. 15 augustus een opzegging doorgeven, is dus t/m 30 september betalen.

    En tenzij jij geen aanvullende digitale televisie abonnementen aanvraagt, zullen er voor de rest geen andere kosten berekend worden (op je evt. gesprekskosten na dan).
     
  5. Iets meer: 10,= euro per maand. Als je overdag niet thuis bent, kun je ook de Avond & Weekend bundel nemen voor 6,= euro per maand. Zie ook http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/tarieven

    @TS: Je zegt dat internet 2 maanden vrijblijvend is, maar je bedoelt dat het gratis is. Is toch wat anders, en kan soms erg verwarrend zijn voor anderen die het topic later teruglezen. Tenzij je aan bepaalde acties meedoet (bijvoorbeeld de kortingsactie op de Cisco ontvanger) zijn alle abonnementen van Ziggo vrijblijvend, ook na meer dan twee maanden. Alleen de internet- en telefonie-abonnementen zijn momenteel twee maanden gratis.
     

  6. is dit nog zo??? dit mag toch volgens de OPTA niet meer? Per de 15e opzeggen is toch de 15e van de volgende maand stopzetten!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina