1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo krijgt aanvraag Alles-1-plus maar niet verwerkt.(nu 8 maanden in behandeling)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door jeroen2009, 27 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wellicht kan iemand me helpen, ik zit met het volgende probleempje.
    Ik ben al jaren trouwe gebruiker van ziggo (voorheen athome). Nu ben ik echter sinds november 2008 bezig om het alles-1-plus pakket te krijgen. Omdat ik reeds internet, telefonie en kabel-tv afneem van Ziggo was het niet meer dan logisch om dit samen te laten voegen. Lijkt eennvoudig maar Ziggo krijgt het maar niet voor elkaar. Klantenservice geeft steeds aan dat het een en ander in behandeling is, dan moet de order weer opnieuw ingelegd worden etc. Ook schijnt het hun niet te lukken om de aanvraag van een alles-1-pakket schriftelijk te bevestigen. Inmiddels is wel de Digitale decoder (gratis bij het pakket) geleverd, en deze wordt natuurlijk wel gewoon gefactureerd, oeps foutje.
    Na ongeveer 8 maanden begint mijn geduld wel langzaam op te raken.

    Wellicht is er iemand hier die vergelijkbare problemen heeft gehad, of iemand van ziggo die er eens een blik op kan werpen.?

    Alvast bedankt voor de hulp.

    grt Jeroen

    :applause::applause::applause::applause: Het is ze gelukt om het alles-in-1 te leveren, en dat binnen 1 dag na het plaatsen van het forum bericht... had ik eerder moeten doen.

    Er mag een slotje op deze discussie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2009
  2. Inmiddels netjes op verzoek van het webteam het online formulier ingevoerd. Gaat het dan toch nog allemaal goed komen? Ik laat me verrassen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina