1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefonie storing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Frank&Tabitha, 25 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kijk vaak vol ongeloof naar de verhalen die ik lees/hoor over 'foute' Ziggo medewerkers van helpdesk of buitendienst die altijd volgens script werken of erg veel haast lijken te hebben (helpdesk? laat dat help maar weg:mrgreen:). Wat mij betreft een groot gebrek aan klantgerichtheid. Jammer dat jullie dat moeten meemaken!
    Zelf heb ik redelijk vaak contact gehad met Ziggo helpdesk en diverse monteurs over de vloer gehad maar blijkbaar heb ik meer geluk gehad. Degene waar ik mee te maken had konden mij goed helpen, of maakte concrete vervolg afspraken. Het kan dus wel goed gaan.

    Om terug te komen op de telefonie problemen. Als een basic telefoontoestel (niet draadloos) dat direct aangesloten wordt op de modem niet goed werkt, dan is dat het ultieme bewijs dat er iets mis zit bij Ziggo. In dat geval zou ik mij niet met een kluitje in het riet laten sturen. Dan is het een kwestie van op juiste momenten bellen zodat je niet al te lange wachttijden hebt (meestal zit ik mij toch alleen maar op te fokken). Vraag desnoods om een teamleider als je onvoldoende geholpen wordt, zeker als het probleem enige tijd speelt. Wordt vooral niet boos of emotioneel, dat werkt alleen maar tegen. Mocht je toch goed niet geholpen worden dan kan je altijd nog een klacht indienen. Dit is een ander traject dan een storing indienen.

    Ander provider kan altijd, denk alleen niet dat daarmee al je problemen gegarandeerd opgelost zijn. Ik heb veel verschillende providers versleten, meestal ruil je je oude problemen in voor nieuwe. :wink:
    ADSL is theoretisch 24Mbps, maar je mag al blij zijn als je de helft haalt. Dit is erg afhankelijk van de afstand naar de centrale en de kwaliteit van de koperlijn.
    Als je echt wil overstappen naar een goede/klantgerichte provider dan staat daar ook een hoge(re) prijs tegenover.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina