1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe Arris modem blijft firmware updaten

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Zyphrax, 25 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayrton

    Ayrton Forum Member

    Berichten:
    94
    Dat zeg ik:

    Heb 2x gebeldt en blijkt dat het komt door nieuwe firmware. Nieuwe firmware wordt geladen maar zet blijkbaar het mac adres van kabelmodem naar 00000000 etc... hiermee krijg je geen DHCP adres.

    Heb mijn mac doorgegeven en naar 6 uur kan ik weer internetten.
     
  2. Zyphrax

    Zyphrax Forum Member

    Berichten:
    7
    Het leek mij een mooi moment weer eens te reageren in dit topic.

    Ik begin wel zo'n ontzettende jeuk te krijgen van het Ziggo verhaal. Het is naar mijn idee vrij onprofessioneel dat er nog geen fatsoenlijke firmware is voor de Arris (dat lijkt mij in de basis het probleem) en dat ze dan zo grootschalig de Arris al uitrollen.

    Hier in Woerden heb ik nu internet, telefonie met het Motorola modem. Het Arris modem heeft prima gewerkt tot een paar weken geleden. Monteur is weer langs geweest en kon er ook niets van maken. Het begon met problemen in de status TELEPHONY-DHCP. Maar nu krijgen we zelfs de Arris niet meer geactiveerd. De helpdesk "ziet" het Arris modem niet als we het aansluiten, we hebben ook al een ander Arris modem geprobeerd: zelfde verhaal. Helaas heb ik even geen inspiratie meer voor oplossingen.

    Vrijdag komt een monteur... die kan tenminste gratis bellen met de helpdesk en die komt tenminste WEL bij de technische helpdesk (beginnerscursus++?)
     
  3. Ollie_NL

    Ollie_NL Forum Member

    Berichten:
    17
    het uitlezen met 192.168.100.1 gaat niet met mijn modem.

    Ik zou 50mbps moeten halen maar welke speedtest ik ook probeer de meeste komen uit op 25mbps en maximaal heb ik ooit één keer 33mbps gezien.

    Wat kan ik nu het beste doen, heeft het zin om Ziggo te bellen en dit te vertellen om gaan ze dan toch zeuren dat het aan mijn kabels ligt?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2009
  4. Antoniya001

    Antoniya001 Forum Member

    Berichten:
    39
    Gelukkig hier eindelijk opgelost in Heiloo. (00000000 MAc adres probleem) Snelheid vannochtend was nog niet optimaal maar het werkt in ieder geval weer.

    Ar
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina