1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Blokken bij alle "commerciële" zenders

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door redberg, 24 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey all nieuweling hier :rolleyes:

    Dit is mijn probleem ,heb bij rtl4,rtl5,sbs6,rtl7 enzo alleen maar blokken en een soep van kleuren in het beeld enzo..alle andere zenders zijn prima.
    (heel soms heb ik wel beeld voor een tijdje)

    Het is in Den Haag en weet niet zeker ook of het @home is of die andere..
    Weet iemand hier iets op ..? of heeft hetzelfde probleem en kan meer vertellen:shock:

    Doei
     
  2. Heb je een alphacrypt classic?
     
  3. als je bedoelt dat decoder..nee heb een humax (geen id de versie)
     
  4. Stroom er al helemaal afgehaald en weer er op gezet ( van de decoder ? )
     
  5. yup gedaan,ik geloof dat dat soms helpt voor een paar minuten of langer :? niet altijd btw.

    Ik begrijp niet dat het alleen die zenders zijn,alle andere zijn perfect in orde :?:?
     
  6. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Het je deze decoder pas? Heeft een andere decoder hetzelfde probleem?
    Heb je aanpassingen gemaakt thuis?
    Kabels verlegd, apparatuur verplaatst, nieuwe versterker, etc.
    Wat is je signaalsterkte, kwaliteit en BER-waarde op de slechte zenders en de goede zenders?

    Welke decoder heb je?

    Graag even iets meer info zodat we kunnen helpen.
     
  7. Ohh ,decoder is een paar maanden oud.Andere decoder geeft zelfde probleem en er is niks verandert qua kabels en apparatuur.
    Signaal sterkte is ongeveer 50% op de goeie zenders en nul komma nul op de slechte :?:?.

    BER waarde..sry geen idee waar ik dat zou kunnen zien:oops:
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    BER waarde kun je zien waar ook de signaalsterkte en kwaliteit staat.

    Je geeft aan dat de andere decoder hetzelfde probleem heeft/had.

    Heb je al opnieuw de zenders ingeladen en evt een terug naar fabrieksinstellingen geprobeerd?

    Al aangesloten direct op het AOP (abonnee overname punt) met een goede afgeschermde en zo kort mogelijke kabel? Dus zonder iets aan versterker/splitters etc ertussen.
     
  9. ah! die twee dingen heb ik nog niet geprobeerd.
    Ik ga dat ff proberen zodra ik thuis ben. kan zijn dat ik een tijdje niet reageer hier hehe maar als het lukt of niet lukt ik reageer.:thumb up:
     
  10. even ter duidelijkheid signaal sterkte gaat niet per zender.
    Als het signaal goed is op 1 zender is hij hetzelfde op de andere zenders. Het kan wel zijn dat het natuurlijk schommelt en dat je op een slecht moment dacht dat het die zender was.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina