1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja, nu binnenkort eigen woning (als alles goed gaat) en dan maar weer afwachten of Ziggo mee werkt. 1 voordeel, bij de 'scheiding' heb ik de Humax iPVR-9200 en de Linksys WRT610N (war je allemaal al niet aan denkt!) meegenomen, die hoef ik niet meer te kopen :D

    Al met al gaan het moeilijke weken worden... (waarom zeg ik dat hier???)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2009
  2. Ik heb ziggo alles in 1 extra besteld op eind juli. De monteur kwam op 11-08-09: zonder digitale ontvanger en zonder router. De digitale ontvanger kwam 1 dag later (ok) de router heb ik na 3 wk wachten en 7 keer bellen nog niet ontvangen!! Ik vind het waardeloos en zeer trist!

    Ik raad aan niemand Ziggo!!:evil:

    Pamo
     
  3. En dan denk je dat jij problemen hebt? De monteur regelt alleen de internetconnectie and that's it. Digitale receiver heeft de man niet bij zich, router al helemaal niet. Kun je je ook nog de vraag stellen of de door jou beoogde router wel OK is. Mocht dit niet zo zijn, dan begint de ellende pas echt.
     

  4. Ok, maar ik heb de premium router er wel gelijk extra bijbesteld en als dan zo'n monteur het gehele pakket (internet+telefonie) komt installeren hoort dit er dus wel bij.
     
  5. Nu meer dan 2 maanden verder nog geen digitale HD ontvanger mogen ontvangen.

    Eerst waren ze niet op voorraad, toen opeens wel maar was mijn bestelling niet goed verwerkt. Toen was het 5 dagen, toen binnen 10 werkdagen. Afijn nu nog niks!

    Daarbij genomen halen ze steeds de gegevens van mij en de vorige bewoner door elkaar.

    Nu moet ik verhuizen en ben genoodzaakt om na 2 maanden alweer op te zeggen.

    Ik dus de klantenservice bellen. Opzeggen kon dus niet meteen omdat mijn order niet administratief rond is, kan ik daar wat aan doen? Daarna kon ik niet opzeggen omdat mijn geboortedatum niet klopte (ze hadden diegene van de vorige bewoner) Kan ik daar ook wat aan doen? Daarna door de betreffende mevrouw lang in de wacht gezet, ze ging het uitzoeken. Plots kwam ik opeens bij de technische dienst te Groningen uit. Die konden ook voor mij opzeggen. Maar eerst moest hij een taak aanmaken om mijn order administratief af te ronden. Klonk allemaal niet erg overtuigend.

    Nu maar per aangetekende brief getracht op te zeggen. Had met bevestiging met handtekening op laten sturen, krijg ik de retourkaart van TNT terug zonder handtekening :no:

    Ik ga in ieder geval niks meer betalen dan de 2/3 maanden dat ik bij deze prutsers heb gezeten.

    NOOIT MEER ZIGGO!!!

    Wat een drama :no:
     
  6. Ondanks mijn mijn twijfel moet ik toch Ziggo complimenteren, alles op tijd geleverd en alles loopt tot nog toe vlekkeloos en werkt prima!
     
  7. Ook ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben met Ziggo. De installatiemonteur heeft vandaag alles geïnstalleerd.

    De snelheid is in ieder geval dik in orde:
    [​IMG]
     
  8. Ik heb vandaag Alles in 1 Plus besteld voor in mijn nieuwe huis, later neem ik wel Alles in 1 Extra (wat ik altijd al had), maar eerst de belangrijkere dingen. 10 september komt de monteur al om het modem te activeren. Had het zelf ook wel kunnen doen, maar dan heb ik alvast internet als het huis ingericht is. Pakket met decoder en dergelijke komt inderdaad pas over 2 weken. Nu heb ik zelf al een Humax iPVR9200 uit mijn vorige huis, dus ik wacht eigenlijk alleen maar op de smartcard. Nieuwe decoder gaat gewoon op Marktplaats.
     
  9. 3-'09 besteld, 10-'09 het hele pakket in huis inclusief Samsung DCB-H380 hd ontvanger.
    Geen docsis 3.0 modem trouwens (alles in 1 plus).

    Groet, Jurgen.
     

  10. Dat je geen Docis 3 modem hebt was van te voren wel te verwachten.
    Deze gaan alleen naar Alles in 1 Extra abonnees, daarnaast zit in de Arris modems een firmware fout en de Ubee modems worden niet meer uitgeleverd... Wees blij met de ED2 modem :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina