1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag alles netjes ontvangen en geïnstalleerd, nergens problemen mee,
    alleen eerst met het activeren van de modem dat lukte niet dus naar Ziggo gebeld en het is geregeld, ook internet snelheid is goed:
    [​IMG]
    dus ik heb niks te klagen over ziggo:thumb up:
    en hopelijk gaat het met jullie producten nu verder ook goed;)

    M.v.G.
    Schootje
     
  2. Vandaag is het pakketje hier ook aangekomen. Nu maar afwachten tot 1 september de monteur komt.:applause:
     
  3. jc_nl

    jc_nl Forum Member

    Moet ik mij al zorgen gaan maken

    Even mijn situatie uiteenzetten:

    Ik wil van een allegaartje van aan bieders over stappen naar ziggo alles in 1. Op 30 juli heb ik een brief gekregen met daarin de mededeling dat de door mij gevraagde wijziging op 1 september in zal gaan.

    Dit zou in moeten houden dat binnen 2 weken (14 augustus dus) het modem en de HD decoder afgeleverd zouden moeten worden. En dat op 31 augustus een monteur langs komt voor de installatie van het geheel.

    Een modem en decoder heb ik nog niet mogen ontvangen, daar maak ik me niet zo druk over, als ik die 30 augustus heb is het vroeg genoeg. Irritanter is dat er niks terug te vinden is onder "mijn orders" in mijn ziggo. Nou weet ik zeker dat er iets met mijn order is gedaan want ziggo heeft mijn huidige internet abonnement per 31 augustus opgezegd.

    Is dit de standaard procedure, of moet ik een zak chips pakken, in een makkelijke stoel gaan zitten, en een poging doen de klanten service te bereiken??
     
  4. Bij mij is er in eerste instantie ook van alles fout gegaan. Maar ongeveer een dag nadat ik mijn bevestigingsbrief had ontvangen, stonden ook de het modem en de decoder vermeldt bij "Mijn Orders". Dus ik zou contact opnemen met de helpdesk.
     
  5. jc_nl

    jc_nl Forum Member

    Hmm ik houd hoop, volgens ziggo staat alles wel goed in hun systeem.......(een duim-draai-smiley zou hier wel op z'n plek zijn)
     
  6. Ik heb gisteren dan ook alles in 1 extra HD besteld. Ik ben nog geen klant van Ziggo want wij kijken nu via de schotel en internet via Telfort.

    Waar bestaat het pakket uit. Welke HD ontvanger en Modem?

    Hoelang duurt gemiddeld het gemiddeld. Volgens de telefoniste moet het binnen 2 weken functioneren. Trouwens buren hebben nooit geen problemen met internet en tv. Dus ik heb goede hoop!
     

  7. Heb even geduld en zeg nog geen oude abonnementen op. Ziggo is net als een trein: als die op gang is gaat hij door.

    Waar het pakket uit bestaat is gewoon een verrassing.
     
  8. Telfort opgezegd (duurt een maand) en KPN doet Ziggo. Dit ivm nummer behoud. Canaldigitaal houden we nog even aan. Voor de zekerheid. :)
     
  9. TNT heeft gisteren gepoogd om het Ziggo Pakket af te leveren. Er was echter niemand aanwezig, dus is het vanochtend afgeleverd en is het net aangesloten. Zelf hoefde ik niets te doen, de dame in kwestie heeft er klaarblijkelijk verstand van ;)

    Toen het pakket geopend werd kwam er wel een hele aardige verrassing... een zwarte Humax SD decoder in plaats van de standaard grijze.

    Alles werkt perfect!

    [​IMG]

    Draadloos gemeten...
     
  10. Ziet er goed uit. Aardig om te zien dat de snelheden van het Plus pakket vrijwel bij iedereen al is doorgevoerd. M'n geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld, ik moet nog een week wachten op de installatiemonteur.:oyeah:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina