1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Zo voelde ik me ook op dag 1 na dato, er is nu niet gelijk reden tot paniek. Voortaan niet meer een dag vrij nemen voor ziggo, he, TNT bezorgd gewoon bij de buren. Meld je maar weer als je denkt dat het echt dreigt fout te gaan. Dan heb ik ook nog wat geruststellende gedachten voor je.
     
  2. gkosters

    gkosters Forum Member

    Berichten:
    14
    Als het goed is komt TNT hier morgen ook een pakketje afleveren. Maar uit de verschillende reacties hier hoef ik daar niet zoveel hoop uit te putten. :wink: Ik laat in ieder geval wat weten hoe het bij mij is vergaan.
     
  3. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    De datum op "Mijn Ziggo" slaat voor zover ik weet op de technische oplevering van je verbinding: modemprofiel klaarzetten, telefooncentrale je nummer vertellen en vast nog een hele riedel andere dingen. Het verzenden van je installatiepakket staat daar grotendeels los van.

    Je abo gaat pas echt in op het moment dat je je modem activeert.
     
  4. gkosters

    gkosters Forum Member

    Berichten:
    14
    Wellicht dat Ziggo zelf dat zo interpreteert, maar de website van Ziggo zegt toch net iets anders.

    In het order overzicht vind je de verzendstatus van de producten die je per post toegestuurd krijgt. Deze producten horen bij de Ziggo diensten die je hebt besteld. De getoonde leverdatum verwijst naar de datum waarop de eerste leverpoging gepland staat.

    Kan het misschien ook niet liggen aan het feit welke decoder je meegezonden krijgt, hier doel ik dus op de voorraden.
     
  5. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Ah, bedankt voor de correctie. De orderstatus op "Mijn Ziggo" is nieuw, en had 'm nog nooit bekeken. Of ie verband houd met de realiteit is natuurlijk een heel andere vraag...
     
  6. schootje

    schootje Forum Member

    Berichten:
    15
    Omdat die er vandaag weer niet was heb ik maar even naar Ziggo gebeld,
    die zeiden dat het vandaag klaar was voor verzending, en ik het dus morgen thuis kon verwachten,
    en ook kreeg ik het Track&Trace nummer,
    dus nu maar hopen dat het allemaal goedgaat;)
     
  7. gkosters

    gkosters Forum Member

    Berichten:
    14
    Hier is het pakket vandaag ook niet aangekomen, de pakketchauffeur heeft zijn ronde al gemaakt. Dadelijk maar even contact opnemen met Ziggo.
     
  8. gkosters

    gkosters Forum Member

    Berichten:
    14
    Net nog even met de klantenservice gebeld. Volgens de dame die mij te woord heeft gestaan wordt het pakket schijnbaar op 20 augustus (vandaag) pas aangeboden bij TNT. Er was namelijk een werkorder aangemaakt voor verzending op de 20e. Dus ik ben benieuwd of ik het een dezer dagen binnen krijg.
     
  9. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Dus het kan zijn dat de datum vermeld in 'Mijn Orders' de datum van aanbieding bij TNT is?
     
  10. gkosters

    gkosters Forum Member

    Berichten:
    14
    Volgens de helpdeskmedewerker wel. Er was een werkorder voor verzending aangemaakt op 20 augustus. Dus als het goed is zou ik het pakket morgen of zaterdag moeten ontvangen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina