1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo voelde ik me ook op dag 1 na dato, er is nu niet gelijk reden tot paniek. Voortaan niet meer een dag vrij nemen voor ziggo, he, TNT bezorgd gewoon bij de buren. Meld je maar weer als je denkt dat het echt dreigt fout te gaan. Dan heb ik ook nog wat geruststellende gedachten voor je.
     
  2. Als het goed is komt TNT hier morgen ook een pakketje afleveren. Maar uit de verschillende reacties hier hoef ik daar niet zoveel hoop uit te putten. :wink: Ik laat in ieder geval wat weten hoe het bij mij is vergaan.
     
  3. De datum op "Mijn Ziggo" slaat voor zover ik weet op de technische oplevering van je verbinding: modemprofiel klaarzetten, telefooncentrale je nummer vertellen en vast nog een hele riedel andere dingen. Het verzenden van je installatiepakket staat daar grotendeels los van.

    Je abo gaat pas echt in op het moment dat je je modem activeert.
     
  4. Wellicht dat Ziggo zelf dat zo interpreteert, maar de website van Ziggo zegt toch net iets anders.

    In het order overzicht vind je de verzendstatus van de producten die je per post toegestuurd krijgt. Deze producten horen bij de Ziggo diensten die je hebt besteld. De getoonde leverdatum verwijst naar de datum waarop de eerste leverpoging gepland staat.

    Kan het misschien ook niet liggen aan het feit welke decoder je meegezonden krijgt, hier doel ik dus op de voorraden.
     
  5. Ah, bedankt voor de correctie. De orderstatus op "Mijn Ziggo" is nieuw, en had 'm nog nooit bekeken. Of ie verband houd met de realiteit is natuurlijk een heel andere vraag...
     
  6. Omdat die er vandaag weer niet was heb ik maar even naar Ziggo gebeld,
    die zeiden dat het vandaag klaar was voor verzending, en ik het dus morgen thuis kon verwachten,
    en ook kreeg ik het Track&Trace nummer,
    dus nu maar hopen dat het allemaal goedgaat;)
     
  7. Hier is het pakket vandaag ook niet aangekomen, de pakketchauffeur heeft zijn ronde al gemaakt. Dadelijk maar even contact opnemen met Ziggo.
     
  8. Net nog even met de klantenservice gebeld. Volgens de dame die mij te woord heeft gestaan wordt het pakket schijnbaar op 20 augustus (vandaag) pas aangeboden bij TNT. Er was namelijk een werkorder aangemaakt voor verzending op de 20e. Dus ik ben benieuwd of ik het een dezer dagen binnen krijg.
     
  9. Dus het kan zijn dat de datum vermeld in 'Mijn Orders' de datum van aanbieding bij TNT is?
     
  10. Volgens de helpdeskmedewerker wel. Er was een werkorder voor verzending aangemaakt op 20 augustus. Dus als het goed is zou ik het pakket morgen of zaterdag moeten ontvangen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina