1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is het ook... maar wel 2 maanden gratis Eredivisie Live, alleen zoals velen hier, nog niet geactiveerd.
    Toch te zot voor woorden, wil je downgraden naar Plus, krijg je in de bevestigingsbrief gewoon weer Extra. Ze hebben gewoon niet zo'n belang meer aan Extra, dus vandaar downgrade, is gewoon goedkoper.
    Geef ze eens ongelijk met die 20Mbit die het toch weer wordt. Er worden geen 600 tot 800GB per maand meer gedownload nu ik weg ben hehe.
     
  2. Maar al die administratieve fouten zijn gewoon onnozel. Misschien iets voor Alberto Stegeman of hoe hij dan ook heet, een aflevering Undercover Ziggo. Dat wordt een absoluut kijkcijferkanon.
     
  3. Ja, misschien. Alleen eerst maar eens kijken hoe het daar afloopt. Ander ga ik eens bellen.
     
  4. Heb je het telefoonnummer? Dat is: 0900-0730. Schrijf voor de zekerheid even op, maar wellicht wist je het al:lol:.
     
  5. Afgelopen maanden niet meer hoeven bellen... :P
     
  6. Vandaag bevestigingsbrief binnen voor ingaan Alles in 1 Plus. Standaard bericht met codes, nummerportering en dat het pakket binnen 2 weken komt. En uh, toch wel leuk dat je nu ineens berichten leest dat Plus al naar de 20Mbit/s is gegaan. Hoop het snel aan te kunnen sluiten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
  7. @ Ed, het begint nu inderdaad op te schieten.

    Ik heb de bevestigingsbrief van Ziggo nog niet binnen, maar de opzegbevestiging van telfort per 14 september is er wel al. Er is dus nog activiteit. Met de vernieuwde monteursafspraak van ziggo op 1 september heb ik een ruime overlap.:wink:
     
  8. Ja, er is ook al bericht van Online dat er een verzoek tot contractopzegging is binnen gekomen. Als alles goed gaat is 1 september alles geregeld (binnen nu en 2 weken installatiepakket in huis), dus er kunnen wat dubbele kosten zijn, maar die zijn zo minimaal.
     
  9. Ook hier is vandaag de bevestigingsbrief van Ziggo binnengekomen. Ook hier stond (hoe kan het ook anders) een fout in met betrekking tot de installatie. Ik zou namelijk een doe-het-zelf pakket ontvangen in plaats van installatie door de monteur. Direct hierna maar contact gehad met de helpdesk, zij wisten mij te verzekeren dat er gewoon een monteursafspraak stond gepland op 1 september.

    Maar weer afwachten dus hoe het gaat lopen.
     
  10. Ik probeer al sinds mei het alles in 1 pakket plus te bestellen, maar het wil maar niet lukken bij Ziggo:

    - Op 24 mei telefonisch het alles in 1 pakket plus besteld met de Humax 5050C HD-PVR. Dit was volgens de verkoper mogelijk.
    - Paar dagen later bevestigingsbrief gekregen met daarin een andere decoder. Bellen met de helpdesk gaf aan dat de decoder niet veranderd kon worden en dat ik het beste de hele bestelling kon annuleren. Dit dus uiteindelijk na vele telefoontjes en e-mails maar gedaan.
    - Op 4 juli opnieuw alles in 1 pakket aangevraagd ditmaal met standaard decoder (zelf maar de Humax 5050C gekocht in de winkel) en nummer behoud en installatie door monteur.
    - Op 8 juli kwam de monteur langs voor de installatie, maar die kon de boel helaas niet installeren aangezien Ziggo de monteur te snel had ingepland.
    - Daarna hoorde ik helemaal niets meer van Ziggo: Geen decoder of smartcard, zelfs nooit een bevestiging gehad van de aanvraag. Talloze keren gebeld maar telkens het zelfde antwoord: U moet gewoon geduld hebben, komt vanzelf allemaal goed. En nee u krijgt geen bevestigingsbrief meer van ons. Op 25 juli werd mij verteld dat de aanvraag opnieuw was ingevoerd in de computer, maar waarom begrepen ze niet.
    - Toen ik op 2 augustus weer belde bleek dat het dus niet goed ging. Nadat ik 12 minuten in de wacht werd gezet (a 10 cent per minuut) was het antwoord dat de aanvraag bleef 'hangen' en daarom gebeurde er niets. Toen is mijn aanvraag weer opnieuw ingediend.
    - Enkele dagen later ontving ik wel een bevestigingsbrief, maar helaas had men ditmaal het nummerbehoud niet opgenomen en zou ik een nieuw telefoonnummer krijgen. Natuurlijk weer gebeld: ze gaan alsnog een verzoek tot nummer behoud indienen.
    - Afgelopen week krijg ik een brief van Ziggo waarin staat "Het verwerken van uw aanvraag zal langer duren dan wat u van ons gewend bent." en "Zodra uw aanvraag verwerkt is, ontvangt u van ons een bevestigingsbrief."
    - Vandaag maar weer gebeld en jawel weer het standaard antwoord: U moet gewoon wachten want het komt allemaal goed. Nummerbehoud zou binnen 1 week geregeld moeten zijn volgens de persoon aan de lijn, maar als ik vraag waarom het dan na twee weken nog niet gelukt is dan krijg ik weer het standaard antwoord dat het in het systeem staat en dat ik gewoon moet afwachten.

    Kortom nog steeds geen decoder, geen smartcard, geen nummerbehoud. Telkens mag je een duur 0900 nummer bellen om te horen dat Ziggo de boel niet op orde heeft. Hoe lang moet dit nog duren ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina