1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja, wees aan de ene kant blij dat je even moet wachten op de "nieuwe"draadlose routers, kreeg gisteren bij de Ziggo HD te horen dat het wachten was op routers die een doorvoer hebben van meer dan 120mb Wan/Lan. De ouder routers hadden hier nog wat moeite mee.

    Denk dus dat het helemaal niet zo erg is, anders moet je over een aantal maand/jaar zelf weer een nieuwe router aanschaffen om gebruikt te kunnen maken van de nu al aangekondigde snelheidsverhoging.
     
  2. Yes, dan hebben ze er eindelijk iets mee gedaan! Thanx Kingpin!
     
  3. leveringsdatum

    op 15 juli alles in een plus pakket gekocht, zou 5 werkdagen duren

    smartcard was er inderdaad maar de hd recorder blijft maar weg 2x gebeld waarom bij mijn producten leveringsdatum 21 julli staat en er nog steeds niets is?
    reactie van ziggo ach meneer even geduld komt beslist nog wel.
     
  4. Was het "ach meneer even geduld komt beslist nog wel", letterlijk? Ik ben zelf namelijk zo blij dat ik eindelijk iets bij mijn lopende orders zie, vanaf 28 juni. Enfin, ik zie het 12 Augustus wel.
     
  5. Hier hetzelfde. 12 juli de bestelling geplaatst en niemand bij Ziggo kan mij vertellen hoe of wat, zelfs geen indicatie. Notabene via google ben ik erachter gekomen dat de HD ontvangers via een extern bedrijf worden geleverd en dat de levertijd 2 tot 4 weken bedraagd, die overigens nu voorbij zijn. Komende alweer bellen dus.

    Vind het niet erg dat het wat langer duurt, maar dat niemand mij daar wat informatie kan verstrekken :no:
     
  6. Op 25 juli heb ik all in one plus aangevraagd. Op mijnziggo stond dat het pakket op 4 augustus geleverd zou worden. Op 4 augustus heb ik het pakket ontvangen. Een werkende smartcard en hd ontvanger had ik al. Internet werkte direct. Telefonie volgt nog ivm nummerbehoud.
    In mijn geval heeft ziggo dus netjes volgens afspraak geleverd en best snel ook vind ik. Het verschil zal zijn dat ik de standaard humax fox er bij geleverd kreeg die ze waarschijnlijk voldoende op voorraad hebben.
     
  7. tja als ze zo'n mooie website hebben met order status zou het toch niet te veel moeite mogen kosten om per besteld item de status te vermelden , nu staat er in behandeling .. lever datum 14 juli 2009. mischien zijn ze vergeten de blaadjes van de kalender te scheuren:grin:
     
  8. ik ben begin juli abonee geworden en ook alles op tijd geleverd gekregen.
    echter alles verkeerd had een Humax hd ontvanger besteld en een samsung gekregen.
    verder nog het oude type modem gekregen terwijl in de advertentie staat per 1 juli snelheid verhoging.
    ben nu al al die tijd bezig om alles geruild te krijgen, maar wordt van het bekende kastje naar de muur gestuurd.
    verder verteld men even vrolijk dat men stuurt wat op voorraad is?

    ook is het niet mogelijk om mijn hd ontvanger te ruilen?

    ik had nog steeds zo iets van de klant is toch koning?

    maar schijnbaar is ZIGGO koning.
    :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
     
  9. Tja, wat zal ik zeggen, leuk eerste bericht joh.

    Ten eerste stuurt Ziggo de decoders naar gelang de voorraad, dus je kan helemaal niet kiezen welke decoder je wil. Kan wel, maar doen ze niet aan.

    Ten tweede ben je niet de enige die nog een oud modem krijgt als nieuw abonnee. Misschien is jouw wijk nog helemaal niet gereed voor Docsis 3. Er kunnnen zoveel factoren meespelen.
    Maar troost je (met je boze koppie), voor 1 september (tot die tijd duurt het totdat de complete snelheidsverhoging van Alles in 1 Extra afgerond is) heb je 'm wel hoor.
     
  10. Hier 2 augustus het AiO Plus pakket via internet aangevraagd. Tot op heden nog geen bevestigingsbrief mogen ontvangen. Een aantal keer gebeld, de laatste persoon die ik aan de lijn had wist mij te vertellen dat deze order nog definitief doorgevoerd moest worden door 'afdeling' overstapservice.

    Nu maar afwachten wanneer ik enig teken van leven ontvang.:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina