1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb in augustus Alles In 1 aangevraagd. De opleverdatum wordt 17 november omdat ik nog met oude providers zit (Digitenne en Telfort).
    Na dit alles gelezen te hebben, ben ik wel eens benieuwd wat mij nog te wachten staat. Bij mijn orderstatus staat niets vermeld, maar verwacht dat ik ze tijd genoeg heb gegeven om alles op te sturen.

    Wie kan mij aan het zweten krijgen.....
     
  2. Niet stressen. Meestal gaat het gewoon goed. Maar wat overlap vind ik niet verkeerd.
     
  3. yaaaaaikk, soms denk ik dat ze bij ziggo willen dat je geen klant wordt.
    Vandaag --eindelijk-- mijn modem ontvangen, welliswaar niet via de post maar gekregen via een storingsmonteur.

    En dan... activeren... Gebruikersnaam/wachtwoord onjuist (!!!)
    vervolgens gebeld met de helpdesk. Daar werd mij verteld dat mijn order in het systeem was blijven "hangen" (fout in systeem). En dat ik nog heeeel eventjes geduld moet hebben.'

    hoe vaak heb ik dat nu toch al gehoord?!?!
    Ik vrees dat er van een werkende verbinding helemaal niets komt. Echt, ik ben verschrikkelijk teleurgesteld in dat hele bedrijf. Bij de helpdesk kunnen ze ook helemaal niets voor je doen.

    Dit heb ik echt nog noooooit meegemaakt :no:

    Als er iemand van het ziggo webteam meeleest, alstjeblieft kan 1 van jullie me helpen? Ik zit echt op hete kolen.

    update: dinsdag 3 november.

    En ja hooor... ze weten het niet meer bij ziggo. Vandaag 5 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad, allemaal met een ander verhaal. Verschrikkelijk. één daarvan zou me doorverbinden, heeft me 20 minuten in de wacht laten staan en vervolgens de verbinding verbroken.

    Echt, als mensen dit lezen, Let Op: Ziggo heeft een probleemafhandeling van nop. Dit is echt verschrikkelijk!! Zoek je een betrouwbaar bedrijf, ga dan ABSOLUUT NIET met ziggo in zee. Niemand wil zijn handen vuil maken aan echte problemen, heb je hiermee te kampen dan ben je bij ziggo gewoon de klos.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2009
  4. Wat een amateur bedrijf als dit al niet goed gaat.

    27 okt. besteld met een leverdatum van 4november.
    4 nov. geen modem in huis!! omg...

    Nou hoop ik voor ziggo dat de snelheid behaald word in lewenborg,groningen. Als de meter onder de 25mbit zit, beeindig ik direct het contract en krijgen ze geen stuiver.

    Maar ja, eerst maar es het modem ontvangen
     
  5. Heerlijk dat geklaag en die dreigementen...

    Gemiddeld duurt het 3 weken voor een modem komt (nieuwe aansluiting), ja, ik geef toe, daar is Ziggo wat optimistisch in. Maar Ziggo levert zelf de modems niet en is dus afhankelijk van extern bedrijf. Maar goed... beëindig jij je contract dan maar :P
     
  6. wettelijk hoef ik niks te beeindigen, zolang er niet geleverd is.
    Daarbij komt het feit dat je elke rechtzaak (indien nodig) wint door hun bekendheid met dit soort problemen.

    Ziggo doet gewoon alles wat mogelijk is om klanten binnen te halen of het nou haalbaar is of niet.

    Het lijkt mij een hele kleine moeite om de afleverdatum pas in te voeren als het pakket bij tnt ligt.
    Ik heb nu al een track en trace code voor een pakket die nog lang niet bij tnt ligt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2009
  7. Ed, daar moet ik je toch even corrigeren :p 8 oktober besteld en een maand later nog geen pakket ontvangen van ziggo. Via een omweg toch aan een modem gekomen. Maar dit modem is niet activeerbaar :) Ik zit nog maar bij stap 3 van het bestelproces, een dikke fout van ziggo.
     
  8. rutger via welke omweg heb je dit gedaan?

    Wat zijn over het algemeen de snelheden die behaald worden met all in 1 in groningen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2009
  9. :D denk je dat de snelheid haalbaar is die ik stel?

    ik haal gem 60gigabyte data naar kantoor toe weekelijks,dit was voorheen bijna niet tedoen met een adsl aansluiting, ik hoop echt dat ziggo de snelheid levert die ze zeggen te leveren.
     
  10. Als je in de aankomende week nog geen modem hebt, zou ik me zorgen gaan maken. Ziggo regelt het wel, maar Holland Shipping is niet de snelste. Bel anders even...straks is je hele bestelling niet terug te vinden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina