1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijden Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martijn71, 22 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even een vraagje van een binnenkort nieuwe Ziggo gebruiker, hebben meer mensen het installatiepakket pas kort voor de ingang van het abbonement in huis gehad ?

    Ik stap per 1-8 over en heb het nog steeds niet in huis (aangevraagd medio juli) moet ik me nu zorgen gaan maken of valt dat mee...

    Ziggo helpdesk is wel behulpzaam maar wordt ik niet vrolijk van die hebben het over enkele weken, maar ik kan me slecht voorstellen dat je je spul pas krijgt nadat je aansluiting is overgenomen... :roll:
     
  2. In de bevestigingsbrief die je krijgt staat een levertijd. Bij mij hoefde er niets overgenomen te worden en de monteur mocht ook thuis blijven. Ik kreef het pakket binnen een week. In de brief stond levering binnen twee weken.

    Bij kennissen komt er wel een monteur langs en wordt het telefoonnummer overgenomen. In de brief staat dat het pakket wordt geleverd een aantal dagen voordat de monteur langs- en binnenkomt. Die staat gepland op 30 juli, op 30 juni is het besteld en het pakket is er nog niet, conform de brief.

    Hopelijk word je daar weer vrolijk van. :thumb up:
     
  3. net even flink zitten doorzagen bij de klantenservice en eindelijk iemand die me wist te zeggen dat het pakket op de dag van de aansluiting of de dag ervoor wordt geleverd, nog steeds een rare gang van zaken, maar na enig leeswerk staat het ook keurig in de brief, welliswaar met kleine letters enzo, maar ze dekken zich keurig in...

    neemt niet weg dat het een rare gang van zaken is om je klanten pas op de dag van ingang te voorzien van al het nodige spul...

    hopelijk blijft dit mijn eerste en enige rare ervaring met ziggo :oyeah:
     
  4. Het kan ook heel anders gaan, hoor. Je bent met een zoethoudertje afgewimpeld, maar misschien heb je geluk. Net las ik op tweakers iets van de 14e of 17e besteld, vandaag al binnen. Ikzelf zit in een ander schuitje, het schuitje met afgebroken roeispanen en defecte communicatie-apparatuur. Net als in de serie Lost. Het kan ineenkeer goedgaan, maar het kan een enkele maal ook wel een fout gaan. Zit je in de laatste categorie, dan is er wat werk aan de winkel. Beide understatements. Wens jullie beiden veel geluk, en post de ontwikkelingen aub.
     
  5. Bedankt, maar je hoeft mij geen geluk te wensen. Mijn pakket was keurig binnen een week binnen en alles werkte ook direct. Bij de kennissen gaat ook alles nog steeds volgens afspraak. :)
     
  6. Maar dan feliciteer ik je wel. Zo hoort het. Ik ben ook wel een beetje jaloers op je. Ikzelf zit in een vage discrepantie in het hele ziggo-systeem, waaraan misschien vrijdag een einde wordt gemaakt. Het enige wat je van dit soort providers wil, is een hard signaal&stabiliteit. Ik heb in de afgelopen 8 jaar nog nooit met een help- of servicedesk moeten bellen, nu helaas wel.
     
  7. Martijn heb je misschien extra hardware er bij besteld? (bv router of dect-toestel?)
     
  8. Ik wacht al 2 weken op het DHZ pakket. (als nieuwe klant)

    Stelletje prutsers dat ze zelfs al bij nieuwe klanten de fout in gaan.

    1- voor Ziggo en ik maar wachten tot ik digiTV kan kijken en kan gaan internetten..

    :no:
    1e keer gebeld en mevrouw meldde dat het pakket bij TPG lag.
    Dat is nu al 2 week geleden.

    2e keer gebeld en mevrouw wist te melden dat het vaak meer dan een week langer duurt voordat het pakket in huis is..

    3e keer gebeld en meneer van de technische dienst zij dat ik maar moest wachten.

    Zal wel weer even een emailtje sturen waarom het aanvragen zo lang op zich laat wachten en waarom en niet 1 duidelijke reden is waarom dit zo %$% lang moet duren.
     
  9. Update over de oplevering:
    Allereerst werd er door een Ziggo 'computer' gebeld - 1 of 2 dagen geleden - om de afspraak nogmaals te bevestigen.

    De monteur was keurig op tijd, hij had alle apparatuur en kabels benodigd voor het internet en telefonie bij zich. Hij heeft het modem aangesloten en geactiveerd via de pc van de kennis. Daarna gecontroleerd of de TV kabel nog goed functioneerde en nagevraagd of er misschien een router aanwezig was. Hij schijnt met een half uur alles geregeld te hebben, lijn geeft ook een strakke 10/1,5 snelheid. (alles-in-1 plus)

    De digitale decoder met smartcard werd later op de dag afgeleverd door TNT, dit zou onhandig kunnen zijn als je de monteur ook de decoder wilt laten installeren. Weet echter niet of dat bij de installatie hoort.

    Al met al een keurige oplevering en geheel volgens afspraak. :thumb up:
     
  10. zal ik dan ook maar even me gal spuwen :P

    7 juli alles in 1 extra besteld

    op mijn ziggo staat lever datum 14 juli

    vandaag voor de derde x gebeld en wist men te vertellen dat ze deze week de draadloze routers weer verwachten en dat dan pas alles opgestuurd zou worden ..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina