1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen met Ziggo Mailscanner

Discussie in 'Internet - Email' gestart door groningen-, 20 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen idee, misschien zijn recent de instellingen van de server aangepast, maar dat zou je aan Raymond of ChrisdB moeten vragen, die zaten er nog wel eens met hun vingers aan...
     
  2. Het zijn instellingen die lokaal zijn aangepast, niet op de ziggoservers

    dus echt de programma's waarin settings zijn veranderd

    Geen van beide systemen had een virus oid, gewoon een vinkje aan bij " split message's in"
     
  3. Hmmmm één of andere onbegrijpelijke windows-update misschien? Nog een reden om Outlook (Express) links te laten liggen (heb het privé nog nooit gebruikt).
     
  4. Ik heb hetzelfde probleem. Probeer twee foto's van in totaal 7,55 MB te versturen, maar dat kan het account niet aan:

    Kan het bericht niet verzenden omdat de grootte de grens van de server overschrijdt. U kunt Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd in het menu Extra kiezen om het bericht in kleinere gedeelten op te splitsen. Onderwerp 'Fw: foto's scholierenbosloop', Account: 'Ziggo', Server: 'smtp.ziggo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '552 Message size exceeds maximum permitted', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 552, Foutnummer: 0x800CCC6D

    Ziggo geeft dus zelf aan dat je moet splitsen, maar ook deze oplossing stuit op foutmeldingen...
     
  5. Als je dergelijke grote bestanden wil versturen zijn er toch voldoende sites waar je dat kan doen? o.a. http://www.mijnbestand.nl/?gclid=CKyTyqjhs54CFdSX2Aod3GZImA
     
  6. Pando werkt perfect voor grote bestanden. Bijna niemand kent het maar mijn moeder en ik gebruiken het al jaren om grote bestanden door te zappen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina