1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Bereikbaarheid en uitleesbaarheid van Modems

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door meesdroo, 20 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. yankydoodle

    yankydoodle Forum Member

    Berichten:
    14
    Modem en Router

    Nee dat van die motorola dat weet ik ook maar dan ben ik in ieder geval online en de telefoon doet het gelukkig ook weer.
    De monteur belde en komt maandag midaag 12.00-1800 UUR weer met de mededeling dat het nu verholpen gaat worden.
    De snelheid op de momenten dat ik wel online was waren 49.8Down en 5 up.
    maar de netgear gaf maar de helft!!!!!,ook zo vreemd,maar als ik bekabeld aan de comp ging kreeg ik wel de goede snelheid.
    En nog iets:
    Ze weten het ondertussen zelf niet meer.
    Er zijn nu al minimaal 6 categorie├źn:

    1. Arris modem die het goed doet op zowel NNTP als HTTP MET downtime,
    2. Arris modem die het goed doet op HTTP maar niet op usenet,
    3. Arris modem die het overall goed doet,
    4, Ubee modem die het goed doet op HTTP maar niet op NNTP,
    5. Ubee modem die overall goed doet
    6. Ubee & Arris gebruikers die nergens weet van hebben (volgens de monteurs staan ze er elke weer van versteld hoeveel mensen een 50Mbit abbo hebben die als er naar gevraagd worden; ''mail ophalen en een beetje surfen'' Wat dat betreft doet Ziggo goede zaken met hun reclames, lol.

    Dus de ene klant kijgt te horen: Die Arris modems moeten we vanaf.
    De andere krijgt te horen: Ubee is het ook niet helemaal maar Arris leveren we niet meer uit, en dit terwijl er nu dus een hoop gebruikers (waaronder ikzelf) juist een Arris hebben geregeld om v/d problemen af te komen.

    Snap jij het nog
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina