1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HD Publieke omroepen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door estut, 19 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De HD-signalen op Ned1, 2 en3 komen bij mij niet door, ondanks herstarten Humax IRHD 5000C, fabrieksinstellingen, opnieuw zenders zoeken, HDMI-kabel los en vast, smartcard uit en in etc. Eurosport doet het trouwens prima. Frequentie = 372,00 (A'foort e.o.), netwerknr = 5555. Wie heeft een idee? Bvd!
     
  2. Hebt u al een software-update gedaan?
     
  3. Ca. twee weken terug idd een software-update gedaan. Datum staat op 24.02.2009. De functie 'update' is gedisabled, dus niet meer aanklikbaar. Ik ga ervan uit dat ik de laatste versie heb.
     
  4. Er zijn nogal wat abonnnees bij Ziggo die problemen hebben met de ontvangst van Ned1, 2 en 3HD. Ik ben er een van. Bij mij helpt het als ik de stekker zo'n 1 minuut uit mijn Humax haal. Dan gaat het een paar dagen goed waarna het ge#$@&! weer opnieuw begint.
    Ik heb het vermoeden dat Ziggo nog steeds met het signaal aan het rommelen is.
     
  5. Controleer de versie even, laatste versie is (versie 1.00.09). Anders even stekker uit/in de ontvanger.
     
  6. De softwareversie is idd HNDZCIR 1.00.09 (24.02.09). Het uitschakelen van de stroom gebeurt bij ons elke avond, dus dat is al tientallen keren gebeurd. Fabrieksinstellingen zijn al 5x ingesteld en programma's opnieuw gezocht. Kortom, ik zie geen mogelijkheden meer.
     
  7. Die datum van je log en die datum van je update en dan dat ie 2 weken geleden gedaan is die update.
     
  8. Afgelopen week heb ik ook een HD decoder gekregen van ziggo en bij mij werkten de HD zenders niet.
    Ondanks een aantal malen bellen met ziggo zou de boosdoener mijn kabel moet zijn, maar volgens een electronica zaak kon er dar mee niets aan de hand zijn.
    Bij het nakijken van mijn oude decoder bleek dat het netwerk nummer in de HD decoder niet goed was.
    Het blijkt dat in de boekjes die bij de decoders worden geleverd "Oude boekjes"met foute codes erbij zitten.
    Dit is postcode afhankelijk.
    Bij ziggo klanten service zijn de nieuwe netwerk codes bekend en toen ik deze in de nieuwe HD decode had gezet waren de problemen verholpen.
    En dat na 4 dagen uitzoeken waar het nou an kon liggen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina