1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209
    Mijn probleem is iets anders, maar mogelijk wel gerelateerd, al zou het ook aan het probleem met het activeren van modems te maken kunnen hebben.

    In Almelo is VOD nog niet beschikbaar, maar het interne kabelmodem van de Cisco dient wel online te komen. Hierdoor is de catalogus en de verlengde EPG wel beschikbaar.

    Omdat ik er vanavond achter kwam dat de verlengde EPG niet meer werkte, wou ik ITV opnieuw gaan installeren. Dat eindigde in eerste instantie in een oranje scherm met 'onbekende fout'. Vervolgens de Cisco gereset, en het nog eens geprobeerd. De box begint vol goede moed aan de eerste DHCP fase, maar geeft dan al snel een wit scherm met de volgende tekst:

    Vervolgens helpt alleen een reset.

    Status installatie staat op 'bezig', ondanks dat beide IP's zijn toegekend.
     
  2. pjutr

    pjutr Forum Member

    Berichten:
    832
    Heb aan de andere kant van het land (PC 4822) vanavond exact dezelfde ervaring. Nog steeds storing dus. Ik kan niets interactiefs afspelen en de EPG is er alleen voor vandaag en morgen.
     
  3. dolceamoremio

    dolceamoremio Forum Member

    Berichten:
    8
    Storing ITV Netwerkfout

    Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik kan geen "Net gemist" meer kijken. Fabrieksinstellingen hersteld, niks, dan maar ITV opnieuw instellen, wat krijg ik een wit scherm T_String or T_Variable of T_Num_Strin in /var/www/vod/VODProcess/index.php on line 72. Duidelijk een fout in het script. Hopen dat ze bij Ziggo wakker worden!!:x
     
  4. Schuiling

    Schuiling Forum Member

    Berichten:
    80
    Ook hier weer terug van weggeweest de netwerkfout (Emmen postcode 7815)
    en ook geen verlengde epg.

    Gisteren itv opnieuw geinstalleerd en kreeg toen idd dat witte scherm.

    Irritant dat de dienst regelmatig niet werkt, en dat binnen de maand dat ik het nu heb.
    En ook de epg is irritant, dit was juist een reden om van CanalDigitaal naar Ziggo te gaan.
     
  5. snarf007

    snarf007 Forum Member

    Berichten:
    118
    Zelfde probleem. Probleem staat al op hun storing pagina, maar speelt dus al van Vrijdag. Heb niet het idee dat ze dit in het weekend gaan oplossen ....!
     
  6. dolceamoremio

    dolceamoremio Forum Member

    Berichten:
    8
    Heb het inderdaad gezien, bij mij sinds donderdag, maar ze hebben het alleen hierover:

    Wanneer u de ITV decoder van de stroom heeft gehaald of als u via het menu een herinstallatie uitvoert, dan zullen er geen on-demand films meer kunnen worden afgespeelt. In het menu Instellingen -> Info zal op het tabblad "Status Interactieve Televisie" de regel "Status Installatie" op "Bezig" blijven staan. Vanaf dit moment is het nog wel mogelijk om de catalogus op te halen en hier doorheen te bladeren en er zal ook gewoon een OK button verschijnen om te starten met afspelen. Echter zal dan de volgende melding verschijnen: "NETWERKFOUT Probeer het later opnieuw". Drukt u op de knop ‘Terug' om terug te gaan.
    Deze storing is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. De normale DTV kanalen blijven wel gewoon werken.
    Onze excuses voor het ongemak.

    En wat je zegt, heb ook niet het idee dat het dit weekend wordt opgelost!
     
  7. ibtisam

    ibtisam Forum Member

    Berichten:
    58
    Is er iemand die Ziggo heeft gevraagd hoelang dit gaat duren. Heb zelf echt geen zin meer om weer te bellen. Ze bieden excuses voor het ongemak, maar hoelang gaat dit duren?
     
  8. snarf007

    snarf007 Forum Member

    Berichten:
    118
    Antwoord te verwachten bij zo een storing is:
    Onze specialisten werken aan het probleem. De helpdesk medewerker kan geen antwoord geven op de vraag hoe lang het gaat duren.

    Dus bellen heeft geen zin. Kost je geld zonder dat je antwoord krijgt op je vraag.

    SnarF007
     
  9. marcelm

    marcelm Forum Member

    Berichten:
    68

    ja bij mij bijna zelfde sinds gistere weer netwerk fout bij interactieve zegt ie hele tyd is bezig als ik film wil kijken zegt ie netwerk fout
     
  10. abacoziggo

    abacoziggo Forum Member

    Berichten:
    30
    Volgens mij is het geen storing meer! Maar een structureel probleem.
    Dit komt bij mij nog te vaak voor! Het is elke week wel een paar uur dat het niet vlekkeloos werkt.

    Ziggo helpdesk reageert elke keer maar weer nonchalant,als je vraagt om geld terug omdat de dienst niet beschikbaar is dan komen ze met ..."het is een storing meneer we lossen het zsm op". Maar ja, mischien houtje touwtje maar een blijvende oplossing is er blijkbaar niet.

    Wat is zijn jullie ervaringen!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina