1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zork14

    Zork14 Forum Member

    Berichten:
    86
    Geprobeerd met IE8 (64 bits en 32 bits versie). Zelfde probleem. Geldt ook alleen voor het kopje onderwerp. De rest is wel in te vullen maar dat heeft weinig zin als vervolgens geweigerd wordt het te versturen omdat onderwerp niet in te vullen is.
     
  2. Zork14

    Zork14 Forum Member

    Berichten:
    86
    Netwerkfout

    Als je in de andere post kijkt zie je dat veel mensen daar last van hebben nu. Het is sowieso hopeloos met ITV de laatste weken. De netwerkfouten blijven zich opstapelen. Het wordt nu echt tijd dat Ziggo dit probleem oplost.
     
  3. Zork14

    Zork14 Forum Member

    Berichten:
    86
    zie andere post

    Beste chefkok, kijk eens bij de andere posts over storing dan zie je dat er inderdaad veel mensen last van hebben. Netwerkfout is de laatste weken sowieso een hardnekkig probleem.
     
  4. hopmanco

    hopmanco Forum Member

    Berichten:
    6
    netwerkfout

    Heb exact hetzelfde probleem; ziggo onderkent het probleem en is er hopelijk mee bezig. Tenslotte: met mijn geld is ook niets mis.
     
  5. Zork14

    Zork14 Forum Member

    Berichten:
    86
    Probleem opgelost. Volgens Ziggo heeft het te maken met een gister aangeboden update van de firmware van de Cisco. Als deze niet helemaal goed verwerkt wordt ontstaan er problemen. Dat verklaart ook dat naast netwerkfout mijn stb ook meermalen vastliep.

    Oplossing: fabrieksinstellingen herstellen en dus opnieuw installeren.
     
  6. Jam

    Jam Forum Member

    Berichten:
    481
    ik vind de oplossing wat vreemd, de cisco zet de firmware niet terug wanneer je hem naar fabrieksinstellingen terug zet.

    bij mij in ieder geval niet, ik heb dat al eens uitvoerig getest namelijk.
     
  7. Zork14

    Zork14 Forum Member

    Berichten:
    86
    Toch maar zo uitgevoerd. En zie; de netwerkfout is weg, films en series blijven gewoon doorspelen nu, de vastlopers zijn (iig tot nu) weg. Het gaat niet zozeer om het terugzetten naar fabrieksinstelling maar om het feit dat de Cisco vervolgens alles opnieuw installeert. Mijn grootste probleem, geen ITV meer mogelijk, is in ieder geval opgelost.

    Bovendien lijkt met de nieuwe firmware het menu aanmerkelijk soepeler te werken.
     
  8. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Graag wil ik weten wie de fabrieksinstellingen geladen hebben en de decoder voor enkele seconden van het stroom gehaald hebben en nu nog de netwerkfout meldingen krijgen.

    Het probleem is waarschijnlijk hierna opgelost.
     
  9. ceygen

    ceygen Forum Member

    Berichten:
    15
    hoi..
    netwerkfout heb ik niet meer aleen tvtheek doet het nog steedst niet,wel wedstrijd gemist en ooit gemist die doet het wel bij mij.....
     
  10. haagsegoof

    haagsegoof Forum Member

    Berichten:
    200
    hier werkt de tvotheek ook niet. Kan wel de lijst bekijken maar geen content afspelen ook krijg ik af en toe ineens een paar seconden als ik gewoon digitale tv kijk een melding over dat er geen signaal is?? ik heb wel al eens geprobeerd de stekker eruit maar ook dat hielp niet.

    Ook wou ik proberen om itv opnieuw te installeren maar ook hier krijg ik een groot wit scherm en foutmeldingen.

    2546 (den Haag)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina