1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Afspelen is niet gelukt probeer het later nog eens

    hoi,

    ik ben nieuw hier en hoop dat ik deze post goed plaats.

    Ik heb sins gister avond een storing op interactieve tv, het volgende gebeurd.

    Als ik een film kijk via de tv theek dan begint deze gewoon te spelen alleen na een paar minuten dan stopt de film en krijg ik in een oranje scherm de melding (even geduld tot het afspelen begint) dit blijft ff in beeld en dan komt er de melding in een oranje scherm (fout het afspelen is niet gelukt probeer het later nog eens).

    Ik ben er wel achter als ik bij instellingen en dan info kijk dat als alles werkt en goed staat als ik de fout melding heb gekregen dan staat bij instalatie dat deze bezig is en bij ip staat 0.0.0.0.

    Als je dan ff geduld hebt dan komen de instelingen weer zet je dan weer een film aan dan duurt het weer een paar minuten en dan krijg ik de fout melding weer.

    Heeft iemand deze storing ook?
     
  2. Dit heb ik ook steeds maar dan ook bij uitzending gemist!

     
  3. netwerkstoring interactieve tv cisco

    Sinds 2 dagen worden opgevraagde films met een zekere regelmaat onderbroken met de mededeling 'netwerkstoring'. Daarvóór speelden de films wel volledig af. Mijn postcode is 2182 zs.

    Een ander probleem is dat de cisco interactieve ontvanger de bbc teletekst niet goed doorgeeft (tekst blokkeert na een paar minuten). De Samsung HD ontvanger doet de bbc teletekst wel correct.
     
  4. ja Dat ik ook heb je al geprobeert naar fabriek instelling te zette!!!
     
  5. netwerkfout

    ik heb zelf het probleem ook al enkele dagen netwerkfout schijnt iets bij ziggo niet goed te staan word aan gewerkt postcode 8043 le
     
  6. Heb sinds vandaag ook steeds netwerkfout in beeld, het gaat een paar minuten goed en dan stopt hij er weer mee. Mijn postcode is 9501 JM
     
  7. En bij dus ook weer netwerkfout. Je kunt even kijken, krijgt dan de melding "even wachten......". soms begint hij vanzelf weer af te spelen. Uiteindelijk valt het afspelen weg en krijg je de melding "netwerkfout probeer het later". Nu is mijn kabelmodem weer "bezig" met installatie. Postcode 5922.

    Het is de laatste weken zwaar hopeloos met ITV, Ziggo, het wordt nu toch tijd dat jullie echt iets gaan doen. Ik overweeg nu sterk om abonnementsgeld terug te vorderen. Je kunt immer niet fatsoenlijk gebruik maken van de dienst.
     


  8. heb ik ook van de week gehad van weer netwerkfout ja idd bij mij stondt ook van is bezig soms is dat halve avond of overdag dat ie weer gewoon staat
     
  9. Storing melden

    heb geprobeerd de klacht te melden bij Ziggo via het contactformulier. Wonderbaarlijk. Je bent verplicht om bij onderwerp een keuze te maken uit de keuzelijst voordat je het formulier kunt versturen. De keuzelijst is echter leeg; er valt niets te kiezen en niets in te vullen. En dus ook geen contactformulier naar Ziggo te versturen. Lekker handig!!!!!!!!
     
  10. Dan gebruik je zeker Firefox? Probeer eens met IE of de FF plugin IE-tab.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina