1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nog steeds netwerkfout

    :censored:Al vanaf het begin heb ik netwerkfout. tig keer gebeld met de helpdesk, maar daar werken volgens mij alleen maar blondies. ik heb de moet nu opgegeven . het laatste wat een helpdesk medewerker mij vertelde dat ik alles opnieuw moest installeren met een scartkabel en niet met een hdmi kabel. want dat was zeker weten het probleem volgens haar.. pffffff geen wonder dus dat zij bij ziggo niets werkend kunnen krijgen, vele euro`s armer en na een week nog steeds geen gebruik kunnen maken van interactieve tv
     
  2. Mijn netwerkfout is ook opgelost (9651), maar nu dat gezeur met abbonnement. Op Mijn Ziggo staat alles goed. Vandaag maar weer eens bellen......
     
  3. ja had ik ook de helpdeks heb me wel geholpen ben wel 3 keer door verbonden na 45 min te belle en daarna 2 uurtje moeten wachten voor dat doorgestuurts was dat ze zeiden moest 2uurtje lang op ned 1 laten staan
     
  4. Hier foutmelding (postcode 5151) dat je contact moet opnemen voor een abonnement (dat ik overigens al twee maanden heb).

    Alles al geprobeerd, maar niets helpt.

    WAT IS ER AAN DE HAND?
     

  5. infje:grin:

    ik heb weer netwerk fout :( net naar wc gegaan wil ik verder kijken krijgt ik weer netwerkfout heb nu paar dagen goed gedaan nu krijgt ik weer melding netwerkfout
     
  6. Bij mij (9651) ook weer netwerkfout. Er is echt iets goed fout.
     
  7. is afwachten he wat ziggo aan deze probleem doet ut is zo ni leuk voor ons dat ff doet en dan weer netwerk fout :( dat ze daar een goede oplossing moeten zoeken toch?
     
  8. ben het met je eens wordt er niet vrolijker van.......:confused:
     
  9. ok dat zal wel meerder mee eens zijn!!
    we wachten af wat ziggo voor oplossing vindt!!
     
  10. Het lijkt er op dat er bij jou iets anders aan de hand is.
    Stuur me een PB met je klantgegevens en smartcardnummer, dan zal ik even voor je kijken :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina