1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. netwerk fout

    goedeavond, hij doet het weer ..ik heb de stroom er af gehaald een minuut alles doet het weer bedankt ceygen:applause::applause::applause::applause:
     
  2. Ik heb nog steeds storing ( 1274EE in Huizen )

    "Netwerkfout"
     
  3. Zelfde als bovenstaand. Heb je al de decoder gereset en eventueel de fabrieksinstellingen geladen? :)
     
  4. AL die stappen heb ik al meerdere malen doorlopen, stroom eraf, terug naar fabrieksinstellingen, opnieuw installeren etc.
     
  5. Zelfde probleem hier... nu inmiddels 5 dagen..
    Volgens de storingen en onderhoud site is het probleem verholpen, maar hier natuurlijk weer niet :(

    Helpdesk bellen heeft ook geen zin, na 45 min. in de wacht (en 2 keer verkeerd doorverbonden worden) was ik er weer eens klaar mee en heb toch maar opgehangen.

    Gelukkig had ik al geen probleem met het eenmaal krijgen van ITV (NOT!)
    En hij heeft nu welgeteld 2 a 3 weken gewerkt. Ook opnieuw Interactief tv instellen gaat niet.. krijg direct al een fout.

    Waarom staat dit als opgelost als er toch nog duidelijk een probleem is ?
     
  6. hier is het nu ook al een paar dagen raak.
    geen netwerkfout maar de melding dat als ik een abbo wil op die dienst ik een tel nr moet bellen.
    ik heb netjes alles betaald dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

    helpdesk bellen ?! lukt al 3 dagen niet, ik krijg eerst te horen dat het weer 10ct pm kost waarna mijn vebinding telkens weer word verbroken met het bekende zinnetje "op dit moment is het te druk om u te woord te staan blabla"

    ik vind dit echt niet kunnen.
    help aub....

    alle stappen plannetjes met de cisco heb ik inmiddels al weer diverse keren doorlopen, niets helpt.
    signaal/waardes zijn ok.
     
  7. Wat raar, ze hebben toch onlangs de prijs weer verhoogt naar 10 euro cent per minuut omdat de helpdesk weer helemaal bij was met het verwerken van de door Ziggo veroorzaakte klachten? Hebben ze dan toch weer zitten jokken?
     
  8. hoi ... hier ook weer raak .vrijdag doet alles het weer ,nu weer melding op tv-theek abbo nemen snap er nu ook niets meer van? waar is ziggo mee bezig...........
     
  9. Hier ook bij tv-theek en netgemist etc. netwerk fout (postcode 2551).

    Monitoring van de dienst (nog steeds?) niet ingeregeld?
     
  10. Sinds de 20e heb ik geen netwerkfouten meer.

    Ik krijg momenteel wel de abonnement-melding.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina